SB DAH MAKIN TUA DAN NYANYUK

KEH KEH KEH,, mengapa tak pandai 2 ekor baghal tunggangan pkr bersemuka" itulah kata sb pencen dikemaman nun. dan pencen lari dari rumah asal sebab apa sebab orang kampung dah kenai balaci dan barua UMNO mana boleh duduk kampung. setakat sembang deras dalam internet bolehlah. hari ni dah istiharkan dah tak respek tuan ibrahim. kah kah kah... jenis tak respek ulama mana mungkin boleh pilih mana mana ulama. kalau tok guru nik aziz atau siapa pun pasti penentang agama allah akan tak akan suka dengan apa saja kenyataan ulama hatta ucapan nabi pun akan dicanggah. mazhab yang 4 pun dicanggah. geng dia dulu menghina isteri nabi lagi. ini sifat nak respek ulama.. pi jauhh jauh lah yobbb... mana ada jalan. atas dunia 2 je jalan satu jalan ke syurga satu ke neraka. tak ada RR disini kecuali ciptaan yahudi.

slow talk kepala bapak dia. DUA EKOR ADUN BAHGAL TU MANA ADA SLOW TALK BELAKANG. buat kenyataan media tu belakang jugak ke. patutlah orang kampung aku kata kalau nak jadi sb kena sifat yang pertama adalah bodoh, tak ada orang cerdik nak kerja SB. saari sungkit dan senoi sign sd belakang jemaah tu dikira slow talk ke dengan pemimpin pas. apakah saari sungkit tak ada no phone presiden tapi sebab timbalan presiden dah terbabit dengan geng pasarmalam ia beri lampu hijau dan paling malang 2 ekor ini bersifat munafik. bila pas kawasan panggil dia tak ada dia datang nak berhujah. berani berhujah dalam blog media uMNO. apakah ini nak slow talk. boleh berambuslah. kalau kena geng sendiri suruh slow talk kah kah kah. sb mana tahu isi hati saari sungib dan senaoi.. apakah hebat ilmu sb sampaikan boleh baca isi hati saari sungkit dan senaoi maklumlah sb kena lah belajar ilmu baca HATI.

kalau nak bekup saari sungkit pun bekap kuat sikit. saari sungkit dan senoi buat kenyataan dalam kelambu ke sokong jijah bini macaiumum??? kalau kena belah ulama mesti serba tak kena. bodoh dan bangang sb ni. sebab tu orang kata sb ni memang kerja dia perdajalkan ulama. sb yang folow ulama pun pakai sarban besar dari ulama tu. duk tasbih dalam masjid lebih lama dari orag biasa. dalam solat belakang ulama pun mata dan hati melilau nak cari mana salah ulama ni. bacaan tak betul.. lama sangat ulama baca lenguh jemaah.. ulama tak mesra rakyat brmacam macam fitnah akan dibuat oleh sb agar ia menjadi persepsi dan akhirnya menimbulkan perasaan tak puashati kepada jemaah islam yang dipimpin oleh ulama.

Ulasan