rafizi pakar fitnah yang bangang

TAHNIAH AZMIN ALI... akhirnya azmin mencapai cita citanya untuk menjadi MB meninggalKAN 2 ekor badut bodoh dan bangang. rafizi sampai ke saat akhir menabur fitnah celaka kepada PAS. pakar strategi PKR adalah pakar fitnah yang paling berjaya. bersama saifudin bangang sebagai SUA pasti PKR akan lebih cepat mampus. maklumat yang diperolehi oleh rafizi adalah dari lubang kubur pkr yang mengatakan pas menerima jawatan mb selangor. rafizi yang menjawab jawatan celaka pasti tak tidur lena kerana langkah kajang idea celakanya akan memakan diri sendiri. langkah kajang adalah langkah bodoh dan bangang. apa yang disiarkan sebagai dokument langkah kajang adalah benar dan rafizi sendiri gagal membuat report polis walaupun dikatakan dokumen itu tidak tulen. rupanya dokumen kajang yang gagal adalah benar. pihak yang membocorkan rahsia dokumen kajang sudah jemu dengan kebodohan rafizi. rafizi akan dikenang sebagai pakar strategi pkr yang paling bodoh selepas saifudin nasution.

esok akan menyaksikan apakah akan ada demo sebagaimana UMNO terengganu dibawah pimpinan deris. akhirnya panglima perang deris rosol wahid disepak keluar. deris masih menjadi menteri rosol menjadi wakil kepada deris. apakah langkah seterusnya oleh pakar fitnah pkr. apakah fitnah terbaru yang akan dikeluarkan oleh pakar fitnah. apakah azmin juga mempunyai hutang bank kafir pulak selepas ini. apakah azmin akan ada kroni yang membiayai projek lebuhraya baru. atau azmin akan ada video sex selepas ini. semua tak mustahil bagi pkr. ia adalah produk UMNO dan yang pasti ia akan tetap senada dengan UMNO sampai bila bila. bila rafizi bersependapat dengan cikdet. apabila semua pemimpin pkr memohon maaf kepada pemimpin umno. PKR MULA MESRA UMNO DAN MUNGKIN AKAN KEMBALI SEKATIL DENGAN UMNO. MAT SABU DAN GENG PASAR MALAM BOLEH JOIN MASUK UMNO SEMUA SEKALI. TAK PAYAH NAK PASMALAH.

KASIHAN SUNGGUH macaiumum semua impian dia hancur lebur. semua kata kata pkr tak boleh pakai punya. saifudin kata azmin tak akan menjadi mb selangor kerana dia sudah sign SD. mungkin saari sungkit sign lagi SD bersama senoi prak. haprak balaci barua pkr saari sungkit dan senoi akan diingati kerana kebodohan dan kebangangannya sepanjang zaman. menikam jemaah sendiri akhirnya tindakan bodoh dan bangangnya memakan diri sendiri, apakah azmin akan melantik saari sungkit dan senoi sebagai EXCO dari PAS yang baru. nampaknya saari sungkit dan senoi terpaksa meminta belas ehsan azmin untuk mendapatkan jawatan exco sepertimana yang telah dijanjikan. kebodohdan dan kebangangan akhirnya menimpa diri sendiri. laknat sedang menunggu

Ulasan