MAT SABU PATUT DAH PAKAI KARUNG GUNI TUTUP MUKA DIA

dibantai atas bawah oleh pewakilan. mat sabu dan geng sepatutnya dah pakai karung guni tutup muka dengan kebodohan. kah kah kah.. masam kelat muka mat sabu dan digeng bila dibantai dengan kuat. mat sabu sepatut dah letak jawatan. perwakilan kuala krai kata jasa mat sabu banyak, memang banyak jasa mat sabu dalam menjatuhkan pas dari dalam. dengan jasa mat sabu yang mengatakan JOKOWI lebih baik dari presiden pas yang berjuang islam, sistem soscilis dan malaysia malaysian lebih baik dari islam. itulah jasa mat sabu. mungkin perwakilan kualakrai sawan melihat geng dia kena bantai atas bawah kiri kanan. dan tanpa diduga terkeluar bangga diri. mat sabu berjasa kepada pas. nakhaie pun banyak jasa pada pas wahai perwakilan kuala krai. kah kah kah kah. lama lama lari ke umno dah YDP yadim akhir disepak umno kerana kebodohan dia sendiri. sama macam mat sabu jika dia lari ke PKR tak lama lagi akan jadi pengalas kaki.

aku malas nak ulas perwakilan perak minta perwakilan pantai timur kononnya mereka berlainan dengan pantai timur. jadi kalau sudah ada masalah. selesaikan dengan kebijaksanaan bukannya membuat kenyataan bodoh seperti nizar yg memperlekehkan presiden dengan kejatuhan terengganu sedangkan diri sendiri tak tengok hebat sangat ke hanya 10 bulan memerintah, asmuni awi membuat kenyataan bodoh dan bangang mengenai perlembagaan pas walaupun mereka tahu perlembagaan pas adalah alquran sunnah ijmak dan qias bukan perlembagaan penjajah kafir yang dijunjung oleh hanipa mydin dan zulhasmi almakananmunafik.  sebelum nak berhujah pandang diri sendiri dulu. apakah benar tindakan kita. pas ni bukan party yang berperlembagaan penjajah kafir jadi ianya berbeza dengan party pkr dap umno dan soscilis.

badan disiplin belum buat tindakan kepada pengkhianat party mengapa perwakilan kuala krai tak sebut pun. apakah jasa saari sungkit dan hasnul dalam party pas. apakah jasa mereka lebih besar dari mat sabu sampaikan kuala krai tak sebut langsung seolah olah ada agenda belakang lorong. orang suruh berucap pasal muktaamar dia sibuk mempertahankan mat sabu. kenapa tak pakai vest saya sokong mat sabu mungkin akan ditaja oleh lajnah pkr dalam pas. perwakilan kuala krai banyak menyimpang dalam kebodohan tak sokong mat sabu tapi bercakap mempertahankan mat sabu macam orang gila katalah. aku tak gila tapi orang tahu dia gila. kasihan perwakilan kuala krai hantar zulkifli yang banyak bercakap mengaruk dari membahas ucapan dasar. mungkin hatta bayar banyak kot belakang mati. hatta kan PASMA kuat dibelakang nya ada tulangbesi@abdullahubai

Ulasan

  1. ZAIDIANJING kekeringan idea. copy paste macam blogger celaka wakaka .. pagi pagi dah minum kencing setan ke belum. dan cross kat dada ke pagi jumaat. dah qasar ke solat subuh. jamak pulak dengan zohor. kah kah kah. zaidi anjing dah mula panas bila nuar braham dah u turn, macai umum akan terpenggal dan masuk sungai buluh akhirnya. disitulah tempat yang baik untuk macai umum. dan sebagai penyalak utama zaidianjing bolehlah tunggu tepi sel wakakakaa

    BalasPadam
  2. lama zaidianjing hillang kena sepak dengan kaki terus hilang. tiba tiba jadi auw auw belakang lorong. patutlah suka sangat jijah jadi mb. boleh lah zaidianjing melaram sakan. ikut lagi macaiumum. mesti cari lorong belakang jugak kah kah kah ..

    BalasPadam
  3. barua anjing pkr baru datang.. lama bagi pukq ke kat macai umum wkakakakaaa duk auw auw je ni wakkakakaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan