mat sabu jadi sayur labu dalam muktamar - mat sabu jangan tak makan nasik pulak

doa perwakilan dari wilayah persekutuan sepatutnya menyedarkan mat sabu dan lajnah pkr dalam pas. perwakilan pas melanyak abg mat sabu demi menyedarkan abg mat sabu dari terus lena diulit oleh maloan malon dan blogger bodoh yang ada disekelilingnya. blogger bengong dan celaka mengelilingi mat sabu menyebabkan mat sabu merasakan dirinya kuat sampaikan semua pandangan presiden pas adalah pandangan peribadi dan pandangan mat sabu adalah pandangan PAS. pandangan mat sabu lagi pandangan peribadi kerana sejak jadi ahli perbadanan air penang mat sabu mula menukar arah angin dan mula menunjukkan kompas ke arah yang salah. kompas mat sabu mula menunjukkan ke arah selatan bukan utara sebagaimana biasa. arah hala tuju mat sabu banyak dicaturkan oleh blogger bodoh dan celaka ditepinya. dengan bantuan kolid samad yang bertwetter dan whatsapps dengan tulangbesi setiap minute hatta sebelum solat qasar subuh. 
NI BARU PASMA HEHEE

perwakilan kedah Ridhuan Abu Bakar geng pasma tajaan rozi@bekasexcokemarukjawatanmb mengatakan doa itu sesat. doa kepada musuh dan parasit dalam pas apakah sesat. ridhuan abu bakar risau bala akan menimpa idolanya. kalau mat sabu dijalan yang lurus ridhuan pasar malam tidak perlu takut dan biarkan saja ia didoakan. zaman nabi ada didoakan golongan munafik dan tidak bersalah mendoakan kesejahteraan party dan dilindungi dari anasir anasir yang tidak baik terutama geng langgar. jika jawatankuasa badan disiplin pas nak melakukan siasatan kepada pemuda yang keluar pasti badan disiplin pas patut menjalankan siasatan kepada 2 ekor baghal tunggangan pkr. apakah khianat kepada party pas tidak lebih utama atau pemuda keluar dewan bila mat sabu berucap adalah khianat. abg mat sabu pasma sedang menanti walaupun husam musa kata PASMA tu PASAR MALAM. PAS TU PASARAYA.

jalan yang terbaik bagi abg mat sabu hendaklah mengemukakan permohonan maaf dalam muktamar dalam melepaskan jawatan timbalan presiden pas dengan ikhlas dan berlapang dada. abg mat sabu boleh meneruskan perjuangan tanpa perlu ada jawatan. abg mat sabu lebih bebas jika tidak ada dalam pas atau meneruskan kerja diperbadanan air membantu abg END. jika abg mat sabu berjiwa besar beliau hendaklah melepaskan jawatan selepas tamat muktamar ini dan memohon maaf dengan berjiwa besar. masa lapang mat sabu lebih banyak diperbadanan air penang. jawatan bukan perkara utama kata mat sabu jadi buktikan kata kata nya selama ini dengan mengemukakan perletakkan jawatan sebagai timbalan presiden pas berkuat kuasa serta merta atau dimasa perlantikkan mb baru selangor.

Ulasan