KHA KAH KAH BLOGGER PENGAMPU MACAI UMUM

habis semua kena games dengan nuar braham. yang pasti bloggger ni sangat hebat memastikan airmuka nuar braham yang disimbah airlongkang oleh ahli party pkr sendiri menjadi bersih. ulasan hebat tapi bangang. apakah surat ke istana juga game hehhe.. bubuh nama bini siang malam pun game ke. datang ke terengganu baawak surat suruh presiden PAS sign SURUH sokong jijah bini dia jadi mb selangor. itu bukan game itu nama KEBODOHAN DAN KEBANGANGAN MACAI UMUM menangani krisis mb. langkah kajang menjadi kejang kerana kebodohan macaiumum dan penasihat fitnahnya. bagaimana macaiumum yang sanggup derhaka kepada istana kerana game ke? satu soalan yang menarik untuk dibincang. setelah berbulan bulan macaiumum meroyan memekik melolong akhirnya ada blogger tolong bersihkan nuar braham yang sudah tak laku lagi. percakapan nuar braham pudin dan fizi pakar fitnah sudah tidak laku.

apakah azmin lebih baik dari kolid berahim? apakah azmin anak angkat cikdet lebih pandai dari kolid menguruskan pentadbiran dan kewangan selangor atau 4B akan menjadi debu ditangan azmin dan kroninya. atau apakah ada perjanjian belakang mati pulak. semua ada harga dengan permainan bodoh nuar braham. YANG PASTI NUAR BRAHAM AKAN MENERIMA PADAHNYA. yang pasti nuar braham sudah expired dan perlu berhenti menjadi ahli politik dan ratib bersama saari sungkit. nuar braham sudah tiada nilai selepas bermati matian mempertahankan kehendaknya mahu bini dia menjadi mb selangor. akhirnya presiden prk berkata dia mencadangkan nama azmin untuk diperkenankan oleh istana selangor. APAKAH SEORANG ISTERI SANGGUP MENCANGGAH SUAMI TERCINTA???? atau ini ada kerana sudah tiada jalan lain bagi macai UMUM nak kemana mana lagi JALAN SUDAH MATI DIDEPAN. ISTANA TIADA GEAR GOSTAN.

kemelut krisis mb selangor belum berakhir, banyak lagi persoalan yang dibuat oleh pkr belum terjawab. apakah hutang kolid berahim ianya benar atau ianya hanya fitnah oleh fizi dan pudin? apakah isu air akan selesai selepas azmin menjadi mb selangor sebab azmin anak angkat cikdet dan umno lebih mesra dengan azmin berbanding kolid??. apakah pkr mampu membersihkan kekotoran fitnah yang dibuat oleh mereka kepada kolid berahim dan juga PAS. apakah pkr sudah bersiap sedia menanggung kerugian yang lebih besar dengan permainan langkah kajang?? apakah sebenarnya yang ada disebalik langkah kajang? ia merupakan KONSENSUS NATIONAL yang sangat disokong oleh blogger

Ulasan