KETUA PEMUDA PAS DAN AMK SAJA JE BANGANG

soalan bodoh dari amk dan ketua pemuda pas patutlah tok guru jawab dengan sinis. kedua dua bodoh dan bangang sangat rupanya. dan disambung oleh blogger bengong. soalan apa benda lagi yang nak ditanya sampaikan benda yang sama disoal. apakah amk dan ketua pemuda pas hanya setakat itu sajalah bertanya. tak ada soalan lain lagi. patutlah tok guru presiden jawab dengan jawapan begitu. jika kolid brahim dikekalkan krisis itu tak akan timbul. itulah jawapan yang bagus sebab yang bertanya soalan bodoh dan bangang. dari dulu duk tanya macamana nak selesaikan mAsalah krisis mb selangor. mb selangor kalau tidak ada langkah kajang bermakna tiada krisis lah. siapa yang mulakan langkah kajang dan tipu DAP DAN PAS. dap sanggup ditipu. tapi mengapa dapsy tak bebunyi pulak selepas berjumpa dengan presiden pas.

apakah dua orang ni je jenis bodoh atau ada kepentingan lain. atau ada agenda. pertanyaan yang sama di tanya oleh mana mana menyebabkan yang menjawab pun makin bosan akhirnya akan menjawab apa yang orang bertanya nak. soalan yang sama diajukan oleh wartawan dan blogger bodoh yang masih bertanya soalan sama. budak budak upsr yang dapat soalan bocor pun bosan dengan soalan yang sama setiap hari. kalau jenis bodoh dan bangang tak akan ada rasional atau logik lagi soalan yang akan dikemukakan selain ada maksud tersirat dan tersurat. asal berjumpa je soalan sama akan diajukan oleh makhluk makhluk bangang atau jenis copy paste. kalau jenis anjing akan menyalak kalau jenis lembu akan meranduk dan jenis kerbau akan menguap.

asal jumpa mesti soalan nak bersama umno. dah berpuluh tahun dah soalan yang sama diajukan. sampai minit ni masih belum UG lagi. akhirnya KN pula diterjemahkan. apakah UG akan terus diratib oleh blogger bengong dan bangang. atau diratib sama oleh ketua pemuda pas atau AMK yang baru menang dengan undi tipu. esok akan ada lagi pertanyaan yang sama. akhirnya akan dijawab mengikut pertanyaan yang nak soalan yang ditanya dijawab begitu.

Ulasan

  1. Berasap lagi macai HADI. Itulah bila mengaku ulama memfitnah org .Allah dah tunjuk satu persatu pada HADI. Aku tunggu salakan dari Macai HADI utk pertahan beliau.


    PETIR KUAT MENYAMBAR KETIKA HADI AWANG BERCERAMAH

    Tumpat – Ada yang mendakwa ia hanya sekadar kebetulan, namun ada juga yang mengatakan ia merupakan amaran tuhan agar Presiden PAS, Datuk Seri Abdul Hadi Awang agar berhati-hati ketika memberikan ucapan sepanjang kempen pilihanraya kecil di Dewan Undangan Negeri (DUN) Pengkalan Kubor.

    Hadi ketika berceramah semalam berkata perjuangan Nabi Ibrahim sama seperti rakyat Kelantan yang menurutnya ditindas oleh kerajaan pusat yang zalim dan kejam.

    Beliau berkata sudah pasti Allah mempunyai perancangan yang tersendiri apabila memerintahkan Nabi Ibrahim meninggalkan anaknya, Nabi Ismail di sebuah kawasan gurun yang kering kontang.

    “Mengapa Allah tidak memerintahkan Nabi Ibrahim meninggalkan keluarganya di China, sedangkan ekonomi negara itu sedang meningkat naik, mengapa bukan di Amerika yang merupakan negara terkuat? soalnya ketika menyampaikan ceramah pilihnaraya di Unit Peti Undi (UPU) Kampung Genting malam semalam?

    Menurutnya walaupun kerajaan negeri Kelantan miskin dan tidak mempunyai sumber ekonomi yang kuat, ia masih mampu ditadbir dengan baik oleh pimpinan PAS yang terdiri daripada ulama dan ahli agama.

    Namun ketika beliau berkata perjuangan tersebut sama dengan rakyat Kelantan yang hidup dalam serba kekurangan petir dan guruh secara tiba-tiba berdentum dengan kuat sehingga memeranjatkan beliau dan hadirin yang hadir.

    Dipeti dari - Sumber

    BalasPadam
  2. zaidianjing kena sambar petir.. tak apalah mampus lagi baik wakkakaa ... zaidianjing terus menyalak ulama, kisah petir pun dah tak cerita lain nak copy paste. kasihan zaidi anjing terus menyalak walaupun disambar petir. kasihan zaidianjing. siang malam duk menyalak sakan. maklumlah tak lama lagi nak mampus kena sambar petir wkakakaka .. petir pun nak komen, jenis yang tak percaya allah biasalah.. kenapa tak salak aje petir tu. kah kah kah kah. tak boleh salak jelir pun ok dah.. zaidianjing belaan pkr dan dap, dihantar untuk menyalak,

    BalasPadam
  3. kah kah FZT anjing seperti cacing kepanasan . HADI dihina merata-rata dah sekarang ni. Tak ada lanfgsung perasaan hormat org ramai pd HADI. Itulah yang mengaku ulamak, tetapi membuat fitnah dan disokong oleh FZT anjing. kah kah. Kasihan FZT anjing ni , dah x dapat berfikir lagi akibat pening pil kuda. anjing, anjing . kah kah kahHADI org dah tak malu lagi pd HADI . kah kah kah

    BalasPadam
  4. kasihan zaidi anjing terus menyalak ulama.. siang malam menyalak ulama .. hahhaha maloan anjing ni bila masa pulak ada orang mengaku ulama .. zaidianjing yang mabuk pil kuda sedang menyalak kasihan. dah tak ada idea nak menulis dah siang malam menyalak benda yang sama. kasihan dah zaidi anjing. kuat menyalak sampaikan tak tahu dah apa nak salak... ingat dah kena petir tadi .. dah hangus zaidianjing tadi kena petir... menyalak lah lagi kah kah kah..

    BalasPadam
  5. Kalau ikut Al-Quran, Allah mengirikkan petir dan kilat untuk tembak syaitan3 yang cuba mengganggu manusia. Mungkin semasa Hj Hadi berucap ada sayaitan2 dalam ramai2 mendengar tu, terutama sekali bloger2 macai PKR yang saja nak cari modal untuk spin apa yang Tuan Guru katakan. Sekarang jelaslah kenapa ada petir tersebut. Ia bukan ditujukan kepada TGHH tapi puak2 manusia syaitan. Namun begitu, syaitan2 seperti Zaidi ini masih tak sedar dan meneruskan agenda jahat mereka terhadap ulamak dan Pas.

    BalasPadam
  6. Macai HADI dah berasap. terutama FZT anjing yg amat berminat dgn tulang yg aku lempar. kah kah .Satu persatu bala menimpa HADI. Dahlah Ahli sendiri dah tak hormat HADI, mcm-mcm perkara berlaku sekarang pd HADI. Sempat lagi HADI utk memperbetulkan diri. Mcmamna FZT anjing. Setuju ke? kah kah kah

    BalasPadam
  7. Undilah Mat Sabu di muktamar nanti, kita terajang hadi n nicky sekali, supaya boleh menikmati babi panggang bersama guan eng sambil melihat persembahan LGBT dari ambiga dan nuo jubo

    BalasPadam
  8. Allah dah tak hormat HADI.... gua tak tahu nak letak nama aper kat macai nih sekor, anjing pun tak berani nak kata Allah tak hormat makhluknya. Zaidi a/l Oseman ni ingat Allah yang Maha Esa ni macam pil kuda ker atau daum ketum atau daum ganja ker. Lu nih nak komen ker nak maki hamun ker kena ingat yang lu sudah tersasar jauh sangat dan gua harap lu mungkin tengah mabuk pil kuda, stim ganja moga masa menulis lu tengah mabuk. Gua nih dah masuk tahap kesian kat lu kerana terlalu taksub sampai hampir menganggap Allah sama dengan makhluknya. Agak-agak ler bro kalu nak menyalak jangan melepasi sempadan.
    Allah tak perlu nak hormat makhluknya ler..... nih ler bila dah terlampau seronok jadi barua dan mungkin dapat bayaran lebih kut. Nasib baik lu tak ada kalau tak memang petir untuk lu yang lebih hina dari anjing. Jenis suka copy paste nih jadinya, nak tulis sendiri bodoh nak mampus..... Gua nasihat lu kalu nak hentam, maki hamun, nak fitnah jangan sampai nak menyatakan Allah tidak hormat. Pi ngaji semula ler bab-bab sifat 13 atau 20 sebelum nak maki hamun orang. FZT kata dan tulis apa yang lu duk bersarang dalam blognya pun ada batasnya bila beliau kritik tuan lu. Kesian anak lelaki Oseman sekornya dan gua suka lu nak hentam FZT tapi lu kena fikir dulu bila nak babitkan Allah, lu ingat Allah tu macam mak bapak lu ker....... Kesiaaaaaaaaaan

    BalasPadam
  9. Kah kah sekor lagi anjing menyalak. terimalah hakikat HADI mmg tak bernilai langsung dah sekarang. Ahli PAS sendiri dah meluat dgn HAD ni . kah kah kah . Itulah mengaku ulamak tapi buat fitnah. Allah dah tunjuk satu persatu keburukan HADI. dari org hormat sebagai ulamak, skrg tiap-tiap hari org kutuk dan hina HADI. kah kah kah. Anjing akan menyalak dan terus menyalak. kah kah kah. 2 ekor anjing dah makin gemar tulang yg aku bagi, kah kah kah. Ada can lagi aku bagi umpan kat 2 ekor anjing ni. kah kah kah.Anjing sekor ni berlagak tahu agama. Pttuiiih.Rupanya bangang anjing ni tak paham apa aku tulis. kah kah kah.

    BalasPadam
  10. Anjing. baca elok-elok . Ahli PAs sendiri dah tak hormat HADI. bangang punya anjing sekor ni.kah kah kah

    BalasPadam
  11. zaidianjing tak solat tak apa. mampus nanti paderi boleh tolong tanam. dia mana kenal allah wakakkaka .. dia kenal jesus. sebab tu sekolah gereja. tak kerja harap kepada bantuan mak ayah. kasihan .. kalau balaci dan barua kenalah jadi anjing.... baca elok tapi baca apa zaidi anjing tak reti apa apa dalam dunia ni. selain islam dia tak akan salak. dia menyalak mana mana orang islam nak solat... kalau zaidianjing kata dia islam krim salam ajelah... siap siap nak kambus je kena petir semalam ... orang dah tak hormat pada macaiumum.. balaci macam zaidianjing je hormat.. tala ikut mana dan je kaahahaa

    BalasPadam
  12. Kalau tak bodoh tak nama UMNO.

    Kesian si oseman ... ada anak dia sekor tu nama zaidi...mungkin anak haram kot.

    Anjing pun lagi mulia dari zaidi sekor nih..

    BalasPadam
  13. hahahaha mengamuklah nanti balaci pkr penyanjung tuhan nuar braham sujud pada perlembagaan penjajah

    BalasPadam
  14. kah kah banyaknya anjing peliharaan PAS Trg .kat sini.Terimalah hakikat HADI mmg presiden yang lemah dan lemau. Pgg Trgganu 1 penggal sj. kah kah. HADI layak jd presiden PAS Rusila ajelah. kah kah kah. banggany aku banyak anjing dah minat kat tulang yg aku bagi. kah kah kah. dgr cerita hanya 50 org sj yg hadir masa HADI kempern kat pengklan kubur mlm semalam . Itupun balaci-balaci sj yg dtg. kah kah kah

    BalasPadam
  15. zaidianjing dah habis menyalak ... sudah habis copy paste .. nak komen tak reti.. yang reti menyalak .. zaidianjing tak ada blog dah nak pergi wakkakak .. kat sini ajelah dia menyalak... kasihan zaidianjing/.. kat orang lain tak ada orang nak layan .. aku layan zaidianjing sebab kasihan penuh kena kencing dengan pkr. dengar cerita semalam zaidianjing pkr kena marah dengan pkr sebab banyak sangat auta dan fitnah tapi tak jalan ... duit balun kerja tak jalan .. jenis minum air kencing tak apalah .. tak tidur duk menyalak ... kasihan .. tak ada cerita dah zaidianjing sampaikan petir pun dah anjing bawak masuk .. dah tua nak mampus pun paderi tengah tunggu nak kambus

    BalasPadam
  16. kah kah . Bangganya aku FZT anjing menyalak pasal warga Pklan Kubur tak merestui kedatangan HADI. kah kah kah. Kasihan HADI, dlm Parti sendiri pun org tolak , apa lagi warga Pkln Kubur. kalah teruk lah PAS dlm PRK kali ini. Ini semua pasal HADI dtg . kah kah kah. FZT anjing mesti menyalak punya , bila aku usik-usik manja kat HADI. kah kah kah

    BalasPadam
  17. zaidianjing tak kira tempat duk menyalak.. patutlah orang kampung dia pangil zaidianjing wkakakakaka .. bila aku kuis dengan kaki macaiumum zaidianjing terus menyalak .. mampuslah zaidianjing jap lagi tengok pkr mampus bersama macaiumum wakkaa .. tak adalah tempat nak tungginglagi wakkakakaa

    BalasPadam
  18. zaidianjing tak kira tempat duk menyalak.. patutlah orang kampung dia pangil zaidianjing wkakakakaka .. bila aku kuis dengan kaki macaiumum zaidianjing terus menyalak .. mampuslah zaidianjing jap lagi tengok pkr mampus bersama macaiumum wakkaa .. tak adalah tempat nak tungginglagi wakkakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan