husam yang makin bodoh

usaha usaha terakhir kumpulan lajnah pkr dalam pas adalah mewujudkan kumpulan baru untuk berlindung dari disingkirkan dalam muktamar yang akan datang. kerangka utama cuba memulihkan sokongan peringkat bawahan untuk memastikan lajnah pkr kekal dalam PAS dalam muktamar yang akan datang. PASMA ditubuhkan oleh ahli PAS tapi masih ahli PAS hahaha. lawak dulu HAMIM juga ditubuhkan di KElantan, akhirnya hamim masuk tong taik jugak. BErjasa juga ditubuhkan dikelantan setelah dipecat dari PAS, sebab itu kumpulan lajnah PKR dalam PAS cuba menubuhkan party baru sebagai medan cubaan mana tahu mendapat sokongan yang ramai. Yang hadir bukan AHLI PAS Yang tidak mahu dikenali tapi bukan ahli PAS. dan juga beberapa blogger bengong yang hadir untuk memeriahkan dan memberikan laporan bahawa ramai AHLI PAS yang hadir dalam forum kurang akal.

FORUM penubuhan Persatuan UMMAH PASMA yang ditaja oleh LAJNAH PKR DALAM PAS sepenuhnya mendapat dana sepenuhnya. untuk memastikan PAS terus menyokong PKR di selangor. PASMA gagal mendapatkan ahli 1000 untuk hadir untuk menunjukkan kuatnya sokongan kepada mereka. tapi masih gagal mendapatkan lebih dari 100 ahli. kasihan sedih. ketua pemimpin lajnah pkr dalam pas mengamuk dikatakan semalam kerana dana yang dilaburkan amat banyak untuk membayar ahli PASMA yang hadir. semua dibayar oleh tabung lajnah PKR dalam PAS. dana keluar terlalu banyak sambutan tak ada menyebabkan pemimpin lajnah PKR dalam pas mengamuk sakan mengeluarkan segala tohmahan dan kenyataan bodoh.

satu pertanyaan kepada HUSAM, mengapa takut sangat kepada persempadanan baru jika PKR dan PAKATAN RAKYAT kuat, atau hanya agenda HUSAM nak menaikkan isu isu bodoh dan namanya yang semakin tenggelam. atau ada arahan dari TUHAN AYAH. biasanya tuhan ayah bertitah barulah HUSAM MUSE berbunyi. selepas kolid samad sudah tak pakai gawa sekarang ni. makin dipinggirkan oleh PAS selangor selepas dia didapati pengedar printscreen whatsapps walaupun kolid samad sampai sekarang tak mengaku dia buat. husam terpaksa mengeluarkan kenyataan sebab kenyataan kolid samad tak laku lagi. kolid samad bercakap semua orang keluarkan blueetooth dan keluarkan hp terus berwhatsapps. koolid samad@bluetooth sudah tak laku.

husam gagal mencari alasan terbaik untuk mengadakan perubahan selain dirinya sudah akan disingkir dalam muktamar akan datang. jalan terbaik adalah husam merekacipta benda karut sebagaimana rafizi pakar tipu fitnah dan auta. langkah kejang yang mendapat sambutan husam gagal menjatuhkan kolid berahim tapi menambahkan masalah kepada pakatan rakyat. PERSEMPADANAN semula perlu dinegeri melayu seperti kelantan terengganu dan kedah. apakah husam musa takut dengan persempadanan baru party PKR tidak lagi diperlukan sebab kawasan melayu makin luas dan PKR akan terus terpinggir dan nuar braham nampak apa yang akan berlaku jika persempadanan baru dilaksanakan.              

Ulasan

  1. setiap kali apabila melayari entri FZT,misti ada perkataan Bodoh,bghal dan lain2 perkataan yang kurang enak dan kasar yang terkeluar dari mulut pengarang yang kononnya memperjuangkan ugama.

    BalasPadam
  2. FZT, benda mu mengarut ni syaitannnn. SYAITAN Bertopengkan ulamak

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. hahhaha adalah zaidi ultraman.. ingat dah jalan .. abdulhamid mahmud weh .. kalau berjuang ugama tak boleh kasar ke kena lemah gemalai macam belakang lorong ke? kalau nak perkataan baik baik masuk je blog cipan@gereja, kolid@bluetooth, alhussyen@situakutuk, dan perkataan lagi baik masuk blog nuar braham nak lagi molek bahasa blog sensasi hiburan... kalau dengar kisah lama lama pasti tak akan berkata demikian. wan zahari kenapa pulak remove ulasan

    BalasPadam

Catat Ulasan