dewan ulama selangor kutuk kecam 2 ekor baghal MSO MERACAU MERAPU

kasihan mso, demi team force yang diwujudkan untuk memusnahkan pas, ia terpaksalah menulis perkara perkara yang sudah tak relevan lagi. badan ulama pas berfungsi mengawal ahli pas untuk tidak kurang ajar dengan pemimpin selagi ia tidak bercanggah dengan hukum islam, jika ia bercanggah dengan islam badan ulama wajib menegur samada dengan lembut membelai atau membuat kenyataan keras supaya yang ditegur dengar tak pekak dan tuli sebagaimana kolid@bluetooth samad. kalau dewan ulama pas kenaalah bertindak menegur sikap pemimpin baghal seperti saari sungkit dan senoi prak yang mendahului party. wala kononya pada keputusan muktamar.padahal wala kepada pkr lebih dari PAS. sign SD dengan segera lepas tu buat kenyataan bangang. datang bagi sokongan nak jatuhkan kolid bukan sokong jijah lepas tu pusing balik buat akrobatik pulak. tak ke bangang namanya.

sebagai orang lama dalam menulis sepatutnya mso lebih baik menegur nuar braham dan kroninya dari menegur ulama yang buat kerjanya. banyak kerosakan yang dbuat oleh  nuar braham dan kroninya. MSO sepatutnya menumpukan perhatian pada PKR yang banyak menghuru harakan rakyat. boleh je letak jawatan jika ada kepentingan kepada nuar braham, macam macam langkah dibuat akhirnya kejang dan berbuih buih. apakah mso buta atau pekak jugak macam kolid@bluetooth samad yang menggunakan ayat ayat alquran demi kepentingan pkr dalam pas. apakah mso sudah kembali berjabat tangan dengan sibaju petak petak yang menjadi musuh no wahid. pelbagai kisah buruk direka dan dibuat oleh MSO kepada baju petak petak. akhirnya kembali memuji dan memuja.

badan ulama kena menegur samada secara terus terang atau sindir atau mengusulkan tindakan tegas. kalau badan ulama hanya jaga ugama politik tak ada tak payah jadi ulama lah jadi hanipa mudin je. boleh cakap berbelit belit macam cipan. politik ugama mana boleh pisah kecuali puak puak yang mesra gereja yang makan dalam gereja.  jangan makan makanan haram jika tidak diketahuinya. makanan dalam gereja diragui ke bersihan dalam islam tapi puak ni pakai taram je mana kenal halal haram sudah besar kerja sB. jadi betul sangatlah kerpercayaan nya tu. MSO nak tegur badan ulama pun baik baiki diri sendiri dulu. tak cukup lagi ke duit yang masuk ke kocek nak tambah lagi. sampaikan semua benda pas buat tak betul sejak mb kelantan bertukar.

Ulasan

  1. Lama sungguh gua tak dengar baju petak-petak dan kambing jampuri dari pakar politik berbelit MSO.

    BalasPadam
  2. hhahahhaha akan didengar kembali selepas ini

    BalasPadam

Catat Ulasan