AZMIN MB SELANGOR YANG BARU ADALAH PENIPU

belum panas kerusi mb, azmin sudah menjadi penipu. dan itulah perangai pemimpin pkr yang akan menipu demi jawatan dan kuasa. presiden dan ketua umum pun turut menipu manakan boleh anak buahnya jujur pulak. SUA pkr dan pakar strategi adalah pakar mengfitnah sesama sendiri mana mungkin ada kejujuran. berasal dari umno dan yang pasti pkr sudah menjadikan umno sebagai idola iaitu menipu mengfitnah dan akan menghabiskan harta rakyat selangor. tak lama lagi akan habislah 4b yang dikumpulkan oleh kolid berahim. rupanya pkr menggantikan mb yang pandai menyimpan kepada penyamun. kes semasa dalam umno belum diselesaikan lagi apatah lagi menjawab jawatan mb selangor dan yang pasti 4 exco pkr akan memastikan harta harta rakyat selangor dibahagikan sama rata antara mereka. patutlah ketua AMK kuat sangat menyalak rupanya ada habuan menanti rupanya.

MAT SABU YANG BERSETUJU KUOTA exco pas dikurangkan sebagai mengajar majlis syura ulama. mat sabu sudah berjumpa dengan azmin sebelum perlantikan exco. perjanjian belakang mati sudah dibuat oleh mat sabu dan azmin di saksikan oleh nuar braham yang tak lama lagi akan menghuni sel sungai buluh. anak angkat cikdet dijadikan mb sebagai taruhan untuk mengelakkan nuar braham ke dalam lebih cepat. politik kangkung oleh nuar braham makin jelas. menerajang kolid berahim dan membunuh azmin anak angkat cikdet. mana mungkin anakangkat akan derhaka kepada bapak angkat yang berjaya menyingkirkan musuh politiknya dengan cara paling hina. dan yang pastinya itulah tempat untuk manusia yang bernama anuar ibrahim. setelah dihina dan difitnah oleh party umno nuar braham masih lagi berdarah umno dan akan cuba kembali masuk umno walaupun dah diludah pelbagai umno tapi akan terus bermimpi menjadi perdana menteri. pkr hanya ditubuhkan untuk memastikan impian nuar braham menjadi perdana menteri bukan berjuang untuk rakyat.

kalau tak sampai 3 hari menjadi mb pasti kalau sudah seminggu pasti banyak perkara akan berubah. dan tidak mustahil bahawa air percuma yang dibuat semasa pemerintahan kolid berahim akan dihentikan oleh azmin. ura ura untuk menghentikan pemberian air kepada rakyat selangor sudah diusulkan oleh DAP. dan yang pasti akan mengikut pandangan dap. pemberian air akan diberhentikan menjelang tahun 2015 demi memastikan wang akan berterusan masuk account kerajaan negeri. segala bantuan rakyat akan ditarik balik apabila pemboros menjadi mb. ucapan pertama mb selangor yang baru adalah membelanjakan wang simpanan selangor sebanyak 3billion bukan mencari hasil baru untuk menambah simpanan kerajaan negeri. tunggu pkr akan umumkan kenaikan segala benda di selangor bersama dap.

Ulasan