PKR TAK SETUJU TITAH SULTAN SELANGOR - DEMO BESARAN ESOK

menurut sumber yang boleh dipercayai dari lajnah PKR dalam PAS, esok pkr akan mengadakan tunjuk perasaan secara besar besaran. semua blogger pencacai pkr dijemput hadir diketuai oleh tulangbesi, alhussyen, cipantenuktapir@mamat gereja mountdweller seluruh balaci pkr sebagai membantah titah sultan selangor. usaha usaha sms whasapps wechat tweeter facebook instrgram dan segala medium akan digunakan untuk mengerakkan demo esok. mat sabu yang masih bengang dengan presiden pas sebab tak mahu tunduk kepada nuar abrahm, hanipa mydin peguam yang menjalankan urusan saman pkr  dijangka akan turut serta. kolid samad yang sedang mencuci ludah amporno. zulkifli saari sungkit dan hasnol mole akan bergerak dari pelabuhan kelang DAN MORIB, DAN JUGA DARI SEPANG. 

AHLI LAJNAH PKR DALAM PAS sedang bergiat cergas malam ini untuk menyiapkan sepanduk dan kain rentang yang akan direntang sepanjang sungai kelang.



diantara kain rentang yang akan dibawak --- ooppp silap ni kat terengganu kah kah kah
dah berjangkit kepada PKR bangang

PKR SUDAH MENGHANTAR SURAT BANTAHAN KEPADA ISTANA SELANGOR KERANA TIDAK MAHU TUNDUK KEPADA KEHENDAK PKR. blogger bengong akan turun berdepan dan memastikan bini macai umum pkr akan menjadi mb selangor.

Ulasan

  1. taraf dewa dah ni bro.. hahaha
    sebulan lagi naik ke langit la mcm ayohpin hahaha

    BalasPadam

Catat Ulasan