PKR SUDAH SIGN KONSENSUS NATIONAL DENGAN UMNO

selepas gagal mendapatkan persetujuan istana selangor. PKR melalui SUA Saifudin dan rafizi telah merencanakan satu plan pendamaian antara pkr dan umno, dan dap juga dikatakan telah bersetuju untuk melakukan Konsensus NATIONal yang diketuai oleh nuar braham.  PKR dan dap sudah menyiapkan draf konsensus national dengan umno dan telah ditandatangani oleh nuar brahim seperti biasa. nuar braham akan sign dulu sebagaimana perjanjian pendamaian sebelum pru ke13. Pakar strategi fitnah dan Setiausaha AGUNG PKR akan masuk mengadap PM diputrajaya esok selepas pukul 11 pagi. PKR diwakili oleh dua badut nuar braham iaitu fizi dan pudin dan dap diwakili oleh guang eang dan juga kit sayang. LAJNAH PKR DALAM PAS Akan diketuai oleh mat sabu dan hanipa maydin dan juga kolid samad yang sudah mengisi borang PKR setelah diludah oleh ampor.

perjanjian sudah didraf dan antara intipati ianya adalah bersetuju membebaskan macaiumum dari tuduhan, bini macaiumum akan menjadi mb selangor, kedua dua badut akan diangkat menjadi penasihat pm dan jawatan TPM sudah tentu menjadi milik Macaiumum keadilan. LAJNAH PKR DALAM PAS SEBAGAIMANA BIASA AKAN MENJADI BALACI DAN BARUA SAJA. KOLID SAMAD DIBERITAKAN MENJADI menteri kaki dan mulut. mat sabu akan diserap kedalam rempah ratus untuk dibuat ayat golek penyek dalam ovan pembakar umno. hanipa mydin akan mengantikan peguam umno yang akan dibersarakan. shafie akan diganti oleh hanipa jika hanipa yang sendiri setuju pas ditipu oleh pkr dan dap.

exco selangor akan melantik 2 bekas adun pas yang baghal menjadi exco kanan.  selepas sign sd baru ni saari sungkit akan menjadi exco jamban pkr dan hasnul akan menjadi exco longkang belakang segambut. saari sungkit membuktikan taat setia kepada pkr dengan tidak berbelah bagi. dan hasilnya jawatan exco dan habuan menanti 2 ekor baghal yang dibeli dan ditunggang oleh pkr. 

Ulasan

  1. TINGGI JUGA FANTASI KO, BRO

    BalasPadam
  2. usop kalla Lu nk bubuh kat mane bro? haha

    BalasPadam
  3. fantasi apabenda nya tara tule hehehehe.. tu sudah berlaku semalam weh.. usop kalla masuk dalam kala ajelah wakakaaa

    BalasPadam
  4. Habis umno yang melepaskan ketum dari penjara, dah tu memberi jawatan kpd ketum... tpm lagi... umno dpt apa?
    Apa kau ingat umno tu haprak, bodoh sangat ke, ahli dan rakyat akan s3tuju ke?... fantasi mcm ni hanya boleh pakai dlm mimpi je bro....

    BalasPadam
  5. sign konsensus dulu yang penting lain lain hal kemudian. fantasi ke realiti TUNGGGU masa akan menentukan kemana sebenarnya PKR... balik kepada UMNO atau terus bertahan namun nak bertahan tak ada modal yang banyak dah... tak akan nak suruh PAS berdemo je sepanjang masa untuk nuar braham

    BalasPadam

Catat Ulasan