PEMIMPIN PAS YANG KHIANAT PADA PARTY PERLU DIAMBIL TINDAKAN

pemimpin pas yang mengeluarkan print screen whatsapps perlu bertanggung jawab kepada apa yang telah dibuat kepada party pas dan jemaah islam yang mengangkatnya menjadi pemimpin, pemimpin yang khianat perlu tampil kedepan dan bukannya terus menyembunyikan wajah dan diri dalam longkang pkr. khianat kepada party adalah satu sifat yang sudah lama bersarang dan sering kali terlepas dari tindakan dari party pas. kali ini party pas perlu bertindak mencari dan mengadakan siasatan terperinci dan jangan biarkan pemimpin yang khianat kepadA PARTY PAS, kalau nak sangat membela ketua umum dalam memilih mb selangor keluar dari party pas dan join party pkr dan boleh menyambung perjuangan yang belum selesai. amanah yang diberikan oleh jemaah telah dikhianati oleh pemimpin seperti ini. pas tidak sepatutnya berdiam diri dengan perbuatan yang sudah berkali kali dilakukan oleh makluk yang sama seperti biasa.

PEMIMPIN PAS YANG KHIANAT KEPADA PARTY DAN JEMAAH PERLU hadir dan mengemukakan seribu alasan yang munasabah untuk bertindak secelaka demikian. kalau pemimpin yang khianat masih lagi lena dan bermimpi indah dalam buaian pkr silalah masuk ke sebelah sana. mungkin laba besar sedang menanti bila perbuatan khianat yang dibuat boleh menjejaskan jemaah pas. mungkin ada perjanjian belakang mati seperti biasa sebagaimana perbuatan yang terdahulu, banyak sangat maklumat dan rahsia pas terdedah ke alam maya melalui pemimpin yang khianat ini, kali ini pas pastikan mereka yang terlibat perlu diadili dan diberikan hukuman. mana mana pemimpin yang khianat kepada party tidak sepatutnya di jadikan pemimpin yang beramanah dan berintergriti.

GROUP WHATSAPPS PAS PERLU MENGEMUKAKAN NAMA NAMA YANG TERLIBAT DAN BERSIAP SEDIA MENGHADAPI BADAN DISIPLIN PAS. apakah pas nak berdiam diri seperti biasa dan menyimpan pemimpin khianat ini. pemimpin inilah yang selalu memberikan maklumat dan rahsia pas kepada blogger upahan. JIKA PEMIMPIN INI MASIH ADA IMAN SILALAH TAMPIL KEDEPAN DAN TUNJUKKAN muka barulah hebat. dan mengaku kesalahannnya. atau memberikan berjuta alasan yang munasabah. BIASANYA PERBUATAN INI SUDAH BERIBU KALI DILAKUKAN SEBAB TU BLOGGER UPAHAN LEBIH LAJU MENGETAHUI KEPUTUSAN APA SAJA DALAMAN PAS MELALUI PEMIMPIN KHIANAT INI. CARI DAN HAPUSKAN PENGKHIANAT DALAM PAS SEBELUM IA MELARAT DAN MEREBAK, ABDULLAH UBAI SEDANG BERGIAT CERGAS DALAM PAS.

Ulasan