PAS SUDAH HILANG 2 KERUSI DUN DI SELANGOR

SECARA TEKNIKALNYA bila 2 ekor baghal sudah istiharkan menyokong jijah bini ketua umum@macai PKR, kerusi pas sudah tinggal 13 kerusi, ini bermakna, PKR secara celaka membeli 2 ekor baghal sebagaimana yang berlaku di perak.. umno menculik 4 adun untuk menjatuhkan kerajaan pas dikelantan. lepas itu tak ada lagi melompat bagai kera. dikejutkan dengan crisis perak. 3 ekor maloan melompat dijadikan bahgal. seluruh negara terkejut. tapi itulah hakikatnya. (pakatan perak hanya pandai bercakap besar yang lebih tu tak ada sangat, nak tawan balik negeri pada pru ke 13 habuk pun tarak, DUN menang pun kalah jugak, cakap tak serupa bikin, yang hebatnya 10 bulan je memerintah hhahahahaa) tak payah nak lawak lagi lah yang kedah dengan terengganu sepenggal.

apakah badan disiplin pas akan terus tidur. sebab yang membuat onar adalah AJK lajnah PKr dalam pas, jika lain dari LAJNAH tu ramai lah blogger akan menyalak, betapa jahanamnya kerja kerja melompat party tapi ia dihalal kan oleh PKR, tak caya tanya ahmad awang ia pasti akan menghalalkan lompat party dan dikira mudharat kecik, pentingkan party lain dari party sendiri, kononnya bertahaluf siasi sangatlah. bodohnya kalau ada pemimpin bertaraf begini. demi  pakatan rakyat langgar je party sendiri, kalau mana yang sanggah akan dicop menderhaka kepada pakatan rakyat. dia ni party pas ke party pakatan rakyat yang bahalol sangat.

kalau tanya aziz bari mesti dia kata scara teknikal bergantung kepada apa nuar braham kata, kalau dikatakan ia sudah lompat ia bermakna lompatlah, kalau tak taklah. mahkamah kangaroo pkr digunakan pakai oleh pakatan rakyat, kalau nuar braham nak hannah  maloan jadi mb ia akan disokong oleh pkr dan seluruh balaci dan lajnah pkr dalam pas. mat sabu pasti akan duduk depan sekali membenarkan kenyataan nuar abraham. dan yang pasti itulah yang akan dibawa dalam mesyuarat pas. ini kata kata pendita nuar abrahm jangan siapa berani nak langgar itulah kata kata abg mat sabu. AYAM SABUNG JADI AYAM PANGGANG CRISPY.

Ulasan

  1. ENTRI KO MEMANG KELAS GITU.....TAPI TAK KELAS KALAU PAS MASIH BANGANG TERUS JADI PENJILAT PKR & DAP

    JAWAPANNYA : KELUAR DARI PAKATAN, JADI PAS YANG SEBENARNYA

    BalasPadam
  2. macamana pas sebenar? pas macam umno nak ke hehehee

    BalasPadam
  3. KALAU KEPUTUSAN MAJLIS SYURA, MAJLIS ULAMA DAH TAK LAKU, AMENDE???

    KALAU DULU PAS CUKUP LANTANG BERCAKAP PASAL ISLAM, SEJAK BERGABUNG DGN PAKATAN,
    - ADA PAS BERANI PANGKAH DAP?
    - ADA PAS BERANI PANGKAH NUAR ?
    - MANA NAK TUBUH NEGARA ISLAM ? - NEGARA BERKEBAJIKAN ???? HAHAH
    - BERANI DECLARE NAK BUAT HUDUD PADA DAP ?
    - BERANI CAKAP KALIMAH ALLAH HAK EKSLUSIF UNTUK ORG ISLAM JA ???
    - CERITA MUDAH LANGSUNG TAK MENCERMINKAN PARTI ISLAM YANG NAK
    MEMPERJUANGKAN ISLAM

    CERITA MUDAH - JUAL AGAMA PUN TAK PA JANJI MENANG

    BalasPadam
  4. TAK ADA ORANG NAK MAKI TARANTULA KE NI.. MANA ZAIDI OSEMAN JHEHHEHE MANA MAYANG ZULAIKHA. TAK AKAN SENYAP JE.. GENG SAMA KE ORANG SAMA WAKAKAKKA ... KALIMAH ALLAH BUKAN HAK EKSLUSIF ORANG ISLAM AJE. KALAU TAK FAHAM ISLAM PERGI BELAJAR... JUAL AGAMA TU LAJNAH PKR DALAM PAS. JANGAN NAK PUKUL RATA JE HHAHAHAA

    BalasPadam

Catat Ulasan