MANA DIA PENGKHIANAT DALAM PAS JANGAN JADI DAYUS PELACUR

mana mana pemimpin pas yang mengeluarkan print screen whatsapp yang sedang berlegar hebat perlu keluar dari lubang najis untuk membersihkan apa saja kekotoran dan kebodohan. jangan jADI PELACUR DAYUS PENGKHIANAT KEPADA PARTY. jika jiwa sudah tak sesuai sangat hidup dalam PAS boleh keluar dan sertai mana mana  party yang lebih hebat. tak pun join JADI SB. buat apa jadi pencacai pkr dalam pas. kalau jadi leader dalam pkr lagi bagus mana tahu boleh dapat jadi setiausaha politik ke SU SURAT KHABAR KE ATAU DAH SEBAB GELENYAR SANGAT NAK BAGI MAKLUMAT DALAMAN PAS BOLEH LAH MEMOHON JAWATAN GATAL LIDAH DI DALAM PKR.

KALAU BERANI KELUAR KAN printscreen sekerat kerat tu namanya jahat, yang suka baca sekerat kerat ni jenis iblis, TAK AKAN TAK BERANI NAK TUNJUKKAN MUKA, boleh lah kenal mana mangkuk yang menjadi pengkhianat dan dajjal dalam pAS SELAMA INI, BIASANYA BERITA BOCOR KEPADA penarikbeca tapi sejak penarikbeca dan tak tarik beca lagipun dah pindah jauh sikit dari markas besar pas susah nak sms atau nak whatapps ke penarikbeca. setakat keluar sekerat je mana ada jalan keluarlah semua. NIAT CELAKA DAN JAHAT MANGKUK TANDAS NI AWAL AWAL LAGI adalah untuk menyelamatkan langkah kajang dan perlantikkan BINI KETUA UMUM Sebagai MB selangor yang baru. MUNGKIN ADA BAYARAN BAWAH MEJA GAMAKNYA UNTUK MELAKUKAN PROVOKASI DEMI MENYELAMATKAN KETUA UMUM YANG SAMA MACAM TOK NAJIB.

mintaklah fatwa dengan ulamamamak kepala lutut biasanya ulamamakepalalutut yang jadi tempat rujukan dan silangpangkah kitab. ulamamakepalalutut yang selalu berhujah guna kepala lutut. sampaikan ke husam pun tak faham analisis scenario. teruknya husam sampaikan begitu sekali jiwa kacau husam. sejak berbaik dengan penulis kambing jamnapari bermulalah erabaru perhubungan yang telah terputus sejak kickdewall di terajang. husam jangan lupa bagaimana husam membela hantu raya jugak dulu sampai riuh satu malaysia dengan tindakan husam yang membawa masuk hanturaya ke dalam pentadbiran kelantan. nasib baik kertas photostat hantu raya belaaan husam tak ada guna sesen kalau tak ramai lah kena soal siasat benda yang tidak tidak.  husam sepatutnya mempertahankan rakan bukannya membunuh seperti kenyataan kambing jamnapari. meranduk dan menanduk hamis tetap ada.

pudin stesen dah sampai untuk menyampaikan gencatan senjata pkr. selepas tok guru nik aziz pun tak layan nuar berahim. berita salah banyak disampaikan kepada tok guru sampaikan terlindung kegiatan god father nak gantikan kolid berahim dengn bini sendiri. pudin pun korner jangan banyak sangat nanti terbabas sampai hilang kerusi. jangan huduhkan waajah sesama sendiri wahai pudin. kalau kita hebat sangat tak ada kelemahan pun kita tak boleh samdol macam tu. kalau kolid berahim pecah amanah boleh aje nak disuruh berhenti 24 minit pun. kalau setakat nak membalun duit rakyat hentikan ajelah.

Ulasan

  1. dulu husam wat lembu kenyang je skrg dah keluarkan tanduk kambing jamnapari guane?

    BalasPadam
  2. HUSAM PUN MAKIN BODOH SURUH ZUHDI DIKENAKAN HUKUMAN, SIAPA YANG SEBARKAN WHATSAPPS YANG DIHUKUM BODOH PUNYA HUSAM.

    BalasPadam
  3. Dalam nazak org akan meracau, membaca tulisan di blog saudara rasa macam tengok orang meracau nak mati dan tak nampak manis untuk seorang pendokong parti yg mahu memartabatkan islam. Islam itu indah, jangan kita kotorkan. Kata kata yg keluar terutamanya daripada duta islam seharusnya manis. Lainlah kalau kita dilahirkan ditandas yang kotor lalu dibuang di tong sampah yang jijik, mungkin faktor itu mempengaruhi siapa kita, hinggakan apa yg keluar dari mulut kita semuanya kotor, penuh sumpah seranah. Tan Sri Khalid Ibrahim masalah Selangor, politik tak boleh dedahkan semua. Tiada siapa kata yang beliau tak bagus atau salah guna kuasa makan duit ke. Apa yang menjadi persoalan sekarang ialah ada ruang untuk diperbaiki Selangor, yang ruang itu memerlukan kepimpinan baru. Sebelum ini tak siapa tahu keupayaan TSKI menjadi mb sehinggalah beliau berjaya membuktikannya. Begitulah juga dengan bakal mb yg baru, sehingga beliau memegang barulah kita boleh menilai. Janganlah sampai ketahap negeri kita terlepas masih rasa gagah untuk negeri lain. Tuan Guru Nik Aziz berjaya mentadbir Kelantan hasil kesabaran beliau. Sepanjang pemerintahan TGNA, kedai ekor terbuka berjaya ditutupnya, arak arak dihotel pun tak dijual terbuka. Negeri negeri lain dibawah kepimpinan ulama tersohor Pas tak pulak saya perasan macam mana, harap harap setaraf Kelantan. Apapun orang dan masyarakat akan menilai, Wallahu a'lam.

    BalasPadam
  4. TUAN MAYANG ZULAIKHA NI lahir dari mana, tertiba je bangang mengomen, kalau nazak nak tunggu kolid berahim jatuh sabarlah ya. siapa yang tak faham politik sebenarnya ni, kalau jenis yang lahir dalam kelab malam dicelah lorong yang menjual diri mungkin inilah nilai diri yang mengomen, politik tak boleh dedah semua itu untuk orang politik untuk rakyat apakah nampak atau tidak apa yang berlaku didepan mata, apa sebenarnya yang nak ditukar sebelum habis penggal, apa lagi yg nak diperbaiki jika yang ada jalan yg masih lurus bukan bengkang bengkok, apakah rakyat buta menilai siapa yang nak menjadi mb baru selangor, keupayaan mentadbir pkr pun masih sumbang dan banyak dipengaruhi oleh ketua umum yang banyak korner dari lurusnya.

    untuk membaiki prestasi kolid bukannya membuang ke longkang benda yang baik tapi kalau nak dipolitikkan semua nanti akn jadi macam UMNO, nak bagi duit seratus dua pun kena dengar ceramah bangang, kalau jenis UMNO lama memang itulah perangainya mengambil kesempatan menyebarkan ideolagi kebodohan sendiri dan mengangkat bakul seperti mana dilakukan oleh umno dan diikuti oleh pkr. kalau jenis tak perasan tu adalah jenis yang tak reti berpolitik tapi memandai nak mengomen kononnya tahu sangat pasal politik, KALAU SETAKAT BELAJAR KERANA NAK MEMPERLEKEHKAN ULAMA ITU SUDAH DIKIRA ILMU HARAM KALAU DICAKAP BEGINI ADALH LG HUJAH BANGANG AKAN KELUAR, RUANG APA YG NAK DIPERBAIKI SELAIN MEMBAIKI WANG DAN KHAZANAH SELANGOR. RUANG YANG NAK DIBAIKI ITU SEBENARNYA, APAKAH POLITIK AIR SANGGUP BIARKAN AIR KERING KONTANG BARU NAK BERLAGAK PEMBELA. ORANG POLITIK BERGADUH AIR TETAP KERING DAN APAKAH ITU DINAMAKAN BIJAK SANGAT BERPOLITIK. MB BARU MEMANG BELUM TERBUKTI SEBAB TIDAK MENJADI MB TAPI APAKAH KESAN KEPADA PERSEKITARAN JIKA IA DIUKUR DENGAN KISAH LAMA. KALAU LAHIR DARI CELAH LORONG BEGITULAH KOMENNYA.

    BalasPadam

Catat Ulasan