malapetaka untuk MALAYIA lagi

apa punya malang nasib negara malaysia, 2 kapalterbang dilanda musibah. belum selesai kehilangan mh370  datang lagi musibah kepada negara. beratus juta sudah hanyut hilang. hasil negara makin menyusut. apakah malaysia menuju kebangkrapan lebih laju daripada yang diramalkan. tragedi ini merupakan bala kepada kerajaan malaysia dan yang pasti pemimpin umno akan menafikan dengan tegas. pertukaran menteri saiz xxl malaysia tidak membawa malaysia kemana mana pun selain membawa malaysia terus dirundung malang.

pesawat MAS malaysia MH17 ditembak jatuh dan pihak yang bersengketa mula menyalah antara satu sama lain. siap buat rakaman apakah benar rakaman ini berlaku atau hanya satu rakaman tipu oleh pihak yang mana mahu mengalih pandangan rakyat islam kepada gaza atau palastin. yahudi mampu mengawal semua berita untuk diberikan kepada seluruh dunia. apakah yang sebenar terjadi. yang pasti ia mengorbankan kesemua penumpang dan anak kapal dan meleburkan sebuah lagi kapalterbang milik rakyat malaysia. bagi mereka ia satu keuntungan sebab boleh dijual lagi kapalterbang baru. satu lagi keuntungan akan dijana oleh kapitalis seluruh dunia.

apa lagi yang malaysia akan hadapi dengan keadaan sekarang. MAS sudah rugi beratus juta apakah akan ada pakej menyelamat datang dari dalam atau luar negara. apakah mas boleh digadaikan. bagi mereka nyawa manusia begitu murah dan tak payah fikir sangat kecuali keuntungan dari kejatuhan pesawat mas ini untuk kali keduanya dalam masa setahun. ketidak upayaan pemimpin malaysia akan dijadikan mainan kuasa besar. setelah beli panda apakah malaysia akan beli pula untuk memastikan kuasa besar dunia terus diam dari memusuhi mAlaysia. tanda tanya akan terus berlaku. dengan keupayaan pemimpin malaysia yang boros berbelanja tak mustahil ia akan membeli seekor naga berapi pula.

Ulasan

  1. nak bli naga berapi kena nati gerakajang dulu bro..huhu

    BalasPadam
  2. kebodohan pkr, tak boleh nak singkir kolid berahim tapi duk salahkan pas pulak dah. tapi kalau singkirkan kolid berahim masa ni sama je perangai dengan umno yang singkir mat said masa singkat.. betullah pkr ni darah sama dengan umno tak ada beza pun

    BalasPadam

Catat Ulasan