kerja kerja bangang PKR selangor

Pkr selangor sedang berusaha keras menyingkirkan kolid berahim. usaha usaha keras dilakukan sampaikan terlupa siapa yang patut ditentang terlebih dahulu. priority tidak lagi selain menjatuhkan kolid berahim. bodoh dan bangang pkr. ada negeri pakat pakat jagalah bukannya nak jual pulak. mana mana pihak yang nak jatuhkan kolid berfikir banyak kali dulu sebelum tergadai negeri kepada umno. nanti ada macai marah aku pulak dan kata aku tak tahu apa apa tentang negeri selangor. atas dasar menyelamatkan negeri selangor dan malaysia kolid hendak dijatuhkan.

sejauh mana pun kolid bertindak tidak lagi sampai pecah amanah dan habiskan duit rakyat sebagaimana mb mb umno yang ada. walaupun sehuduh mana imej politik kolid berahim ia masih elok dari umno yang siang malam tibai duit rakyat. apakah kita semua terlalu hebat dan hendak membuang semua benda yang tak mampu memuaskan semua hati hati manusia. apakah ikhlas sangat manusia yang bertindak hendak membuang kolid berahim. kolid berahim masih amanah dalam menjaga duit rakyat tidak digunakan sewenang wenangnya. apakah lagi yang dimahukan oleh makhluk makhluk ini.

mungkin selepas umno kembali ke selangor barulah mereka berpuashati untuk melaksanakan pembuangan kolid berahim dari puncak kerusi mb selangor. langkah kajang yang dijalankan sudah menemui titik dan lupakan semua perseketaan dan permusuhan. di gaza umat islam dibunuh tapi dimalaysia duk sibuk merebut jawatan mb. di syria manusia islam dibom dimalaysia sibuk dengan berbuka puasa dengan arak. diseluruh dunia mengatakan bahawa jihad perlu dipalastin tapi ada maloaan yang kata jihad tak ada dipalastin. ada juga yahudi malaysia yang bangun menyokong kenyataan bangang seperti ini. kalau bacul pengecut buatlah cara pengecut jangan ajak orang lain jadi bacul.

Ulasan