CELAKA MANA YANG KELUARKAN PRINT SCREEN WHATSAPP

memang celaka kerja kerja yang membuat print screen whatapps kepada internet. inilah pemimpin paling celaka yang mana selalu akan memberikan maklumat rahsia pas kepada orang yang tidak ada kena mengena dengan PAS. mungkin inilah orang yang selalu memberikan maklumat kepada TULANGBESI, fukuq dan geng yang sewaktu dengannya. dari dulu menjadi musuh dalam selimut. BETAPA CELAKA NYA MALOAN SEPERTI INI, patutlah segala agenda mesyuarat pas sampai dulu ke tangan orang lain sebelum keluar lagi dari bilik mesyuarat. maloan maloan yang ada sanggup gadaikan apa saja maruah dan juga segalanya asalkan nuar berahim yang menjadi idolanya menjadi pm.

CELAKA INILAH yang selalunya membekalkan maklumat kepada blogger yang duk mengutuk memaki hamun PAS SIANG DAN MALAM. setalah menjadi celaka kepada PAS tak berani lagi menunjukkan muka sesumpah. masih lagi berselindung disebalik muka muka PAS kononnya, inilah wajah kononnya tidak mAHU bersatu dengan UMNO tapi mahu BERSATU DENGAN BEKAS JANDA UMNO YANG MASIH ADA DARAH UMNO. kalau ditoreh keluarlah DARAH UMNO. apa yang JANDA UMNO BUAT PASTI AKAN DIBETULKAN OLEH MALOAN NI, KELUAR LAH KENYATAAN mengikut kebodohan dan kebangangan ketua umum. dan diikuti oleh kebodohan penulis tua yang akan melalut mengaruk menuduh orang lain tanpa ada bukti.

JANGAN PERTIKAI KETUA UMUM KALAU PERTIKAI PRESIDEN PARTY SENDIRI BARULAH TAK APA, kalau DIPERTIKAIKAN TINDAKAN KETUA UMUM YANG BANGANG DAN MENIPU PASTI AKAN ADA TINDAKAN LAIN. inilah contoh terbaik. PKR SUDAH BUNTU DALAM USAHA MENUKAR MB SELANGOR KERANA KEKURANGAN IDEA DAN JUGA MASALAH YANG SEMAKIN MEMUNCAK KERANA PERMAINAN POLITIK TANPA MEMIKIRKAN RAKYAT SELANGOR YANG PENTING BINI DAPAT KUASA DAN SEBAGAINYA.

TIMBALAN PRESIDEN PAS PUN DAH JADI MACAI PKR, naib presiden pas PUN SEPERTI BIASA JADI PEKAKAS LONGKANG PKR JUGAK AKU INGAT CERDIK TAPI MAKIN LEMBAP. KALAU TENGOK DREBAR DIA PUN PUN DAH JADI PENCACAI DAP DEMI SESUAP NASIK. SIAP TUNJUK PERASAAN KERANA DIBAYAR, AKHIRNYA LARI SEBAB TAK ADA ORANG NAK IKUT JADI BALACI DAP. HANYA DIA SANGGUP.

Ulasan

  1. Saya baca komen di atas, nampaknya yang celaka dan malaon itu ialah penulis itu sendiri. Cakap pakai kepala lutut bukan kepal otak. Kalaulah sekadar nak lepas geram dalam blog apa dapat.

    BalasPadam
  2. hahahha pencacai dan balaci sudah mai, tengok youtube lagi baik.. video porno pun like ke wakakaaaa,, mansor bin junus balik basuh muka dengan air longkang dulu sebelum beri komen, ni bukan komen pakai kepala lutut dah ni pakai tapak kaki dah ni hhahaha ... gi tengok video lucah dari beri komen wakkakaaa

    BalasPadam
  3. Kalu gua tengok MJ sebijik barua Anwar. wakawakawaka

    BalasPadam
  4. Mansor bin Junus ???

    Mangkuk ni baru kenal politik.

    Kalau tak reti, jangan dok menyibuk.

    Ini blog orang. Dia punya suka lah nak kata apa.

    Mansor bin Junus, kamu pergi main jauh-jauh...syoooh!

    BalasPadam
  5. mansor junus inilah contoh terbaik pencacai dan barua. dia akan komen tanpa perlu baca apa apa dan setuju tanpa tahu apa dia setuju wakkaakakkaaa...

    BalasPadam

Catat Ulasan