Buang kolid berahim mengikut prosidur bukan hantam kromo

kalau pkr gian sangat nak membuang kolid berahim sebagai mb selangor, buat lah secara tertib dan bukannya ikut perangai umno yang buang mat said. mat said dibuang dari jawatan mb tanpa ada surat letak jawatan, dirampas secara zalim oleh umno. apakah pkr yang berdarah umno pun akan melakukan perkara yang sama kepada kolid berahim diselangor. dibuang dari jawatan dan mengenepikan perlembagaan negeri. apakah kolid berahim sama hendak dipecat sebagaimana mat said. jangan jadi bodoh lah pkr walaupun ramai kroni kroni dan pengampu pengampu pkr sedang bergembira dikala kejatuhan kolid berahim.

MSO yang terkenal dengan tulisan merapu sedang merapu dan meraban menghentam kolid berahim. sokongan kepada nuar berahim dinyatakan dengan segala penulisan. kolid berahim digambarkan sebagai manusia yang tidak mengenang budi dan segala jenis kejahatan ada dibadan kolid berahim. walaupun kolid berahim tidak melakukan pecah amanah dan korupsi namun tulisan mso menggambarkan bagaimana buruknya kolid berahim. sudah hilang segala kebaikan apa yang dibuat oleh kolid berahim sepanjang pemerintahannya walaupun ia jauh lebih baik dari mb umno selangor.

mungkin cara cara mso cadangkan kepada pkr adalah yang terbaik sepanjang zaman. pkr melalui lidah mso mungkin boleh menawan seluruh negeri selangor tanpa bantuan pas dan dap. mungkin pkr akan menang dengan lebih gemilang selepas membuang kolid berahim. MSO sendiri boleh diangkat menjadi ADUN yang baru atau menjadi exco jika diadakan DUN selangor dibubarkan. MSO cukup marah kalau PAS nak jadi mb selangor. bodohlah kalau semua parti yang bertanding tak ada keinginan menjadi mb. sikap berkompromi pas selami ini dipandang endah tak endah oleh seperti mak lampir zuraida yang mana selalu bising kononnya mb adalah hak pkr walaupun menang satu kerusi.

kalau kolid berahim ada masalah hutang dengan bank islam sebanyak 70 juta dan juga kata kata ezam yang menyatakan ada penyelewengan oleh kolid berahim kenapa tidak diserahkan kepada SPRM yang sentiasa ternganga kepada adun mp pakatan rakyat. mana mungkin SPRM tidak menangkap dan memenjarakan kolid berahim jika ada bukti yang sah dan sahih. orang gila je tak faham SPRm tidak bertindak kepada pemimpim pembangkang. mso boleh berbincang dengan ezam untuk membunuh karier kolid berahim dengan mudah jika ezam kotak ada bukti atau sentiasa ada dalam kotak tidak dikeluarkan sampai sekarang. isi isi kotak ezam sampai sekarang tidak dapat didedahkan oleh ezam kotak. cakap ezam kotak pun MSO percaya demi menumbangkan kolid berahim.

Ulasan

  1. Memang betul jika nak pecat pun mesti dibuat secara tertib dan akan menjadi modal buat yang dah lama menanti isu untuk menghentam TG Haji Hadi apabila beliau secara terang masih menyokong TS Khalid. Beliau dilantik bukannya meminta jawatan MB dan majlis Presiden PR telah sepakat mengekalkan TS Khalid diatas kejayaannya urus tadbir Selangor dan bila nak pecat pula berbagai fitnah dilantarkan hatta sampai kelubang cacing dikorek akan keburukan beliau. Semoga kita tabah dan bermuhasabah diri dibulan yang mulia ini. Sekadar renungan kerana saya bukannya penulis politik kerana saya hanya penjual produk Shaklee sahaja.

    BalasPadam
  2. tak boleh lawan nuar berahim, tembolok kroni perlu diisi jugak tak akan kering je memanjang hahhhhahhaaaa

    BalasPadam

Catat Ulasan