PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

WAJAH ANTI HUDUD MALAYSIA

Written By FZT on 25 Mei, 2014 | 12:00 PTG

pakar perlembagaan bukan pakar undang undang... jangan lupa pakar perlembagaan tidak boleh berhujah di mahkamah sebab tak layak walaupun sepakar mana pun dia . jangan dia lupa diripulak
selepas kematian karpal singh yang ni ambik alih takhta penentang no satu
kubur dah melambai pun masih belum sedar lagi apa nak jadi lah ni

 
TULANG BESI waktu nak memukul wartawan sebab kalah berhujah hahhahahha
sama bangang dengan alkusyen kalau berhujah
nak masuk pkr tapi tak ada yang nak layan
cuba masuk dap pulak
dap pun tak mahu ambik dia kasihan

penulis ulung penentang utama hudud nak dijalan
penjilat tegar DAP
maklumlah gaji DAP bayar.. selepas kena tendang keluar
banyak sangat masalah banyak sangat menghafal kitab penarikbeca dan sosilis


kalau datang hukum hudud ini Cara cara nak TEPISNYA
senang je wooo... hukum hudud kelantan tak sesuai nak dilaksanakan
ROTAN NAK DIGUNAKAN PUN BELUM DIJELASKAN BRAND APA
CAP AYAM KE CAP KEPALA SINGA KE
SEMUA TU KENA JELASKAN SEKALI
BARU HUKUMAN HUDUD BOLEH DILAKSANAKAN
KATA
ULAMAKEPALALUTUT



5 comments:

reymond grey berkata...

harami yang tentang hudud semuanya melayu yang berugama islam.

GEBU berkata...

Salam kepada saudara2 Islam yg menentang hudud, berataubatlah! Kalau kamu percaya yg kamu dijadikan oleh Allah SWT; mana mungkin kamu menolak hukumNya? Bila kamu menolak hukum Allah, perbuatan dan percakapan kamu menunjukan kamu tidak beriman kepadaNya. Tanyalah kepada diri kamu, sama ada kamu hambaNya atau kamu menyamakan diri kamu seperti f.....

nyo komeng berkata...

yang lain tu aku tak kesah, semuanya samdol...
tapi yang pakai kepiah jambol tu aku tak tahan geli...
gilababi nak mampus....
ulamak besar lah katakan!!!

cikmatgelap berkata...

ni tukang fitnah no first

FZT berkata...

hahaha cik mat gelap hidup lagi aku ingat dah baham tanah.

Catat Ulasan