kah kah kah kah mat said bengong buat lawak

sesudah mat said minum air kencng sendiri kerana terlalu lawak dengan perangai bangangnya mat said terpaksa menghengeh kan wajah bongoknya sendiri. KAH KAH KAH MAT SAID MASIH NAK JADI MB WALAUPUN DAH SIGN SURAT PERJANJIAN BELAKANG MATI. mat said berjanji akan meletakkan jawatan selepas setahun menjadi MB terengganu. tapi oleh kerani banyak lagi SURAT NIAT. local order, tender yang belum disumbat dalam perutnya  mat said yang gila babi tiba tiba tersampuk jembalang tanah mana meroyan dan meronta ronta seekor dan dibantu 2 ekor badut bodoh dari ajil dan bukit besi. satu peon di bukit besi pun nak ikut meracau. akhirnya pawang bisa umno sembur air sireh barulah mat said dan 2 ekor badut tersentak terkejut.
MUKA 3 EKOR BADUT YANG TERKEJUT AKIBAT LATAHAN MAT SAID
MANA MUNGKIN BERANI LAWAN UMNO, REZEKI UMNO BAGI
MUKA MUKA YANG AKAN DIINGAT SEPANJANG ZAMAN
MENJILAT KEMBALI LUDAH DARI LONGKANG DENGAN KAHAKNYA SEKALI
MAT SAID MASIH BERANGAN ANGAN NAK JADI MB PAS PULAK WAKAKKAKAA
DARI AWAL lagi sebelum PRU ke 13 berlangsung nama mat said sudah tercabut dari senarai dun terengganu. bukan saja nama tak ada nama dalam senarai DUN tapi juga sebagai MB. tapi waktu yang terdekat UMNO PUSAT terpaksa berlembut sebab sekiranya mereka kacau waktu tu, setan dalam badan mat said lagi hebat mengamuk merapu dan meracau. jalan selamat dipilih, dipaksa mat said menandatangi perjanjian iaitu hanya setahun saja lagi untuk memerintah terengganu. segala kerja kerja projek hendaklah disign dengan segera sebelum berlaku peralihan kuasa. tapi oleh kerana sedap sangat duduk atas kerusi empuk tingkat 16 wisma darul iman mat said sampai terlupa bahawa sumpah orang minyak akan berakhir. mat said terlupa tarikh sebenar dia kena letak j\awatan dan kalau tidak akan disumpah menjadi batu geliga.

masa yang cuba dibeli menyebabkan tok jib naik angin sebab kedua dua puak sedang hebat bertarung untuk merebut jawatan sebagai MB. utara selatan sedang bertarung tapi kuasa atas tak mahu dah dua dua kawasan ini. kawasan bandar kuala terengganu tidak maju sebab dua dua mangkuk mb asal dari besut dan kemaman. oleh sebab mahukan mb dari kawasan kuala terengganu mat razif dilantik walaupun kawasannya kalah 4 -1. kedua dua kawasan terlopong kerana tidak ada kuasa lagi mampu menahan semua itu berlaku.

pas terengganu tidak segila nak memperlawa mat said untuk dijadikan mb WAKAKAKA .. APA BARANG NAK JADIKAN MAT SAID SEBAGAI MB YANG MANA SUDAH DIIKTIRAF OLEH PERSATUAN LEMBU SEDUNIA BETAPA BANGANGNYA MAT SAID MEMERINTAH TERENGGANU. TAK ADA YANG SEGILA MAT SAID DALAM PROJEK MEMBELI BUS DUA ALAM, PROJEK ZOO PROJEK MERUNTUHKAN PASAR PAYANG, MERUNTUHKAN MASJID BUJAL,  MERANAPKAN PERUMAHAN ORANG MELAYU DI PASIR PUTIH, MEMBAIKI STADIUM DERIS NATANG DENGAN KOS YANG BEGITU TINGGI BOLEH BUAT STADIUM BARU. TASIK BEBAS CUKAI YANG TERULUNG DIDUNIA. PROJEK PARKING KERETA YANG SUDAH BERKARAT, MENAMBAK SUNGAI TERENGGANU SEPANJANG LALUAN DARI PASAR PAYANG KE LADANG.

Ulasan

  1. apakabo dengan al husein gila baboon mabuk ketum?
    mesti lagi gila musing ketang lagi sbb pas trg cool je.

    BalasPadam
  2. tu duk fitnah lagi. nak buat guaane .. orang perak peninglaaa .. sama macam nizar rupanya ingatkan bijak rupanya PANGKOR WAKKAKAKKAKA

    BalasPadam

Catat Ulasan