HURU HARA PEMILIHAN PKR

sengit sungguh permilihan pkr, diselangor pemimpin pkr sedang bertarung hebat. semua nampak nak jadi hebat. tapi ikut kata budak 3 suku di kota bharu. party pkr ni hebat, party yang menjalankan pemilihan dari akar umno tak ada satu yang tertinggal. sebagai pemerhati dalam pemilihan pkr, budak 3 suku ini dipilih sebab sesuai dengan perangainya. tak ada apa yang sesuai dengan jiwanya selain dirinya sendiri. pkr terpaksa berhadapan dengan pelbagai karenah pemimpin yang nak jadi pemimpin nak menjadikan pkr sebagai party yang boleh buat jadi kaya raya. itulah yang sebabnya kolid berahim kena ditendang. kolid dah banyak mengumpul kekayaan untuk negara selangor dan ini masa terbaik untuk mengnyahkan kolid berahim.

tapi kalau kira pkr ni sama je perangainya sama dengan samsul di dungun ni. semua merasakan dirinya aje yang hebat. dan pencacai di perak yang semakin merapu dan meraban dalam hari hari terakhir. nuar berahim nampaknya gagal mengawal perpecahan yang sedang berlaku. wajah waajah huduh mula di dedahkan kepada umum. NUAR BERAHIM terus mendiamkan diri nampaknya. mungkin sebab nuar berahim sendiri tak mampu menghalang semua ini berlaku. walaupun hebat pemujaan pada nuar berahim yang dilakukan diperak tapi nuar berahim masih gagal mengawal perpecahan dan kehuduhan yang berlaku. tidak bijak jugak nuar berahim kena ada konsensus nasional jugak baru ok kot.

huru hara seluruh kawasan. sampaikan cabang pun akan patah kalau tara ni pemilihan. bijak pandai dah banyak dalam pkr namun masih gagal memberikan satu pemilihan yang adil dan saksama. memuaskan semua hati pemimpin perwakilan dan ahlinya sendiri. setiap kali permilihan berlangsung akan berlaku apa saja yang tidak memuasikan hati ahli ahli pkr. apa sebenarnya yang ahli pkr mahu. atau ada pembelot dalam pkr sebagaimana PAS sekarang. ada maloan yang hati umno tapi saja masuk pkr untuk memusnahkan pkr dri dalam sebagaimana dalam PAS sekarang. wajah wajah huduh sedang diperagakan kepada umum. pemimpin dan ahli PAS ada yang tak setuju HUDUD di bentangkan dan dilaksanakan. haramjadahhhhhh

Ulasan

Catat Ulasan