presiden persatuan doctor yang bengong

belum dilaksanakan hukum islam, si bangang ini sudah mengeluarkan pendapat bodohnya. mengapa doctor diluar negara terlibat dalam proses menggantung atau suntikan maut, memang celakalah doctor bangang ni membuat kenyataan. kalau hukum islam mesti akan ada halangan. kalau kafir ini menghalang memang patutlah tapi yang malangnya adalah penganut agama islam sendiri yang akan mempertahankan kenyataan doctor bangang begini.

mengapa doctor kat luar negara hadir semasa sessi suntikan maut, masa proses menggantung manusia kerja kerja kasar mematikan manusia boleh pulak doctor hadir, atau memang presiden doctor ni bangang. kalau kena hukuman lain daripada islam mesti dapat persetujuan, bagus dan menyakinkan semua manusia bangang. siapa yang bekalkan ubat untuk menyuntik kepada pesalah yang dihukum menjalani hukuman suntikan maut. kenapa doctor yang bangang seperti presiden perubatan malaysia tak berkata tak boleh sebab ianya meyalahi etika doctor. doctor hanya menyelamat bukan mematikan pesakit. bodoh punya presiden doctor.

atas sebab apa apa pun, mesti banyak halangan yang akan diterima oleh manusia yang mencari keredhaan allah. yang pasti hukum islam akan dijalankan dimalaysia samada cepat atau lambat. percaya dan yakin bahawa allah akan mendaulatkan hukum dia. semoga penentang hukum allah cepat tersedar bagi yang beriman dan yang masih kafir diberi hidayah. semoga kebangangan manusia yang mengaku dirinya islam sebab takut kehilangan undi bertaubatlah cepat cepat supaya tak nampak bangang dan bahalol

Ulasan