penganut islam jangan bangang sangat

dalam keadaan sekarang yang menentang pembentangan hukum hudud adalah dari penganut islam sendiri, dengan segala kebodohan dan kebangangan menentang pembentangan itu berlaku di parlimen malaysia. dari yang mengaku perjuang islam sampailah kepada penganut islam yang berbuih buih. semuanya menentang untuk dilaksanakan undang undang islam, kebangangan penganut islam makin terserlah. sisi bodoh penganut islam terus bercambah dengan memberikan pelbagai andaian bodoh dan bengong. suara suara sumbang terus berkumandang. yang kuat menentang hukum islam adalah dari penganut islam sendiri. kalau begini penentangan yang ada ia merupakan satu tanda yang bagus untuk perjuangan islam.

bagaimana seorang islam yang mengaku dirinya islam boleh mengemukakan pandangan kerajaan kelantan perlu melakukan pungutan suara jika ingin melaksanakan hukum hudud. mengapa hukum kafir yang ada dalam malaysia tidak perlu kepada pungutan suara, jika ini satu pandangan dari kaum kafir tidak menjadi soal tapi jika ianya datang dari otak penganut islam ia memberikan satu masalah. bagaimana berjayanya yahudi dan nasrani mendidik penganut islam dimalaysia, sampai satu tahap pembentangan hukum islam adalah satu kesilapan dianggap oleh pejuang islam kononya, risau kepada sokongan akan tumbang kerana nak sangat melaksanakan hukum islam.

dalam islam tak perlu diadakan pungutan suara jika ingin melaksanakan hukum hudud, bagaimana brunei boleh melaksanakan tanpa perlu ada pilihanraya atau pungutan suara, ia boleh berjalan tanpa banyak soal. dimalaysia banyak sangat pendapat yang begitu tolol dan bangang. samada menjadi popular atau tidak kerana pembentangan hukum hudud tidak perlu dikisahkan sangat, walaupun mewakili 44%  undi popular dikelantan, pungutan suara tidak perlu diadakan. bagaimana cukai gst tidak dipandang pun oleh puak puak maloan ini untuk diadakan pungutan suara, nak turun berdemo pada 1 mei buat apa, ia akan dilaksnakan jugak, mengapa penganut islam yang sebangang ini tidak pulak menulis kepada umno supaya melakukan pungutan suara bila gst nak dilaksanakan, apakah rakyat malaysia bersetuju sepenuhnya kepada kaedah pencukaian ini, suara tak ada bisu sebisunya hanya nak berdemo, tidak akan ada double standard.

Ulasan