mazidul bengong ajak mandi bogel rumah menteri besar selangor

mazidul akmal sidek pencacai angkat najis umno menulis dengan segala kebodohan dan kebangangan. ingat dah insaf menulis menipu waktu masa dulu rupanya makin bangang dan makin ke longkang. saranan supaya mandi rumah mb selangor disahut oleh seseorang bahalol tapi tak berani nak bagi tengok muka, mungkin satu manusia yang diupah oleh mazidul untuk membuat havoc supaya makin terkenal dengan pemikiran bodohnya. kasihan mazidul yang akan menggantikan papagomo tak lama lagi begitu bodoh membuat liputan berita, kasihan pada pendengar dan pembaca ruang blog mazidul. nasib pencacai yang tidak dinaikkan pangkat kalau naik pangkat di tv3 pasti susah nak cari barua sepertinya.
MANGKUK YANG NAK MANDI WAJID
seruan mazidul nak adakan piket depan kediaman rumah menteri besar tidak mendapat sambutan, gambar superimpose diletakkan dalam blog mazidul bengong. dulu marah kalau orang buat superimpose rosmah najid tapi sekarang dia pulak buat superimpose, ini lah pemikiran jahanam wartawan tv3.  kalau tak reti nak berfikir kasihan lah pada pembaca blognya. rumah mb tak ada tangki, kalau jawapan polis yang jaga rumah mb jawab ada air, itu pun jawapan yang paling simple yang tak payah nak fikir jauh jauh sangat, tapi sebab pencacai umno nak menunjukkan mb tidak perlu mengalami catuan air sepertimana rakyat selangor. kasihan majidol yang otak dah berkarat sebab banyak sangat menipu dalam melaporkan berita.

pemuda yang diupah oleh majidol hanya berani diambil gambar belakang saja sebab risau tak mandi wajid gamaknya, kasihan pada mamat bangang tu, ambik upah dari majidol, berapa sen gamaknya pencacai majidol bayar kepada mamat yang nak pergi date. nak tengok bilik mandi rumah mb, hahhaha bodoh punya pencacai, majidol pun turut bangang, kediaman rasmi tu kan rumah umno bina, tak akan pencacai umno tak tahu, kasihan majidol yang bangang.

Ulasan