Kenyataan GILA DARI JACC

Ketua Pusat Penyelaras Agensi Bersama Angus Houston mengesahkan bahawa satu tompokan minyak ditemui pada kedudukan 5.5km dari tempat isyarat bunyi dikesan sebelum ini.Bercakap dalam satu sidang media, Houston berkata sebanyak 2 liter sampel minyak tersebut berjaya dikumpul, namun ujian ke atasnya mungkin mengambil masa beberapa hari kerana perlu dibawa ke tanah besar. minyak dalam air bolehkan disukat sebanyak 2 liter, gila ke apa, dalam lautan mana boleh ambik minyak terus kata dua liter, pakai penapis santan ke apa. sedut minyak dalam perut bumi ke, kalau kata bodoh nanti macai umno kata tak boleh pulak.

minyak 2 liter kalau betul ditemui
kalau dapat 2 liter minyak sampel dalam lautan itu satu kemajuan yang hebat, boleh ditapis dalam satu masa, nak uji apa benda lagi kalau minyak tu dah dapat 2 liter, tak payah uji pun dah tahu minyak ni minyak kapal terbang ke minyak angin cap kapak. sampai ke sudah lah mh370 dijadikan lawak oleh negara maju sebab kebodohan pemimpin umno malaysia dalam memerintah malaysia.

2 liter minyak bukan sedikit tak perlu jadi sample dah, bagaimana gamaknya air lautan dan minyak pakal diasingkan untuk mendapatkan 2 liter minyak? tapis apa benda yang di pakai walaupun ada pepatah kata minyak dan air tidak bercampur. teruskan lawak jenaka dan malaysia akan melaporkan dalam media utama. isyarat ping dah hilang, ni minyak pulak 2 liter, esok mungkin ada rambut penumpang dijumpai. tunggu lah lawak sepenuhnya oleh negara sekutu amaerika.

Ulasan