HAKIM-HAKIM YANG BANGANG

nampaknya hakim hakim ada kat malaysia ni semakin bangang, hukuman kepada nuar berahim dijatuhkan sebab ia hanyalah penafian nuar berahim, bodoh bangang punya hakim, kalau pun barua dan pencacai umno carilah alasan yang paling munasabah dan paling relevan untuk diberitahu kepada rakyat. diantara hakim hakim yang menuju ke neraka yang paling cepat adalah contoh terbaik, mengadili kes kes tanpa fakta yang jelas dan menghukum tanpa usul periksa walaupun menimbulkan keraguan tahap munasabah lagi tapi keraguan yang tidak ada dalam sejarah.

dalam sebab teknikal sekalipun case mahkamah masih boleh dibuang. memang ke tiga tiga hakim barua umno ini menunjukkan betapa bodoh dan bangangya mereka menjatuhkan hukuman, mungkin sebelum ini banyak case yang mereka kendalikan tidak menunjukkan keadilan. kalau tidak mana mungkin umno akan memilih mereka ini menjadi hakim dalam case yang berfrofail tinggi. penafian saja tak mencukupi bagi tok hakim hakim kaldai ni . mereka mahu nuar berahim bersumpah gamaknya. mungkin berahim ali mat said sesuai menjadi hakim yang bersumpah.

keseluruhan case sudah pincang tapi tok hakim hakim baghal ni sanggup menanggung sebab mendapat laba yang terbaik. mungkin akan dapat beberapa billion. hakim bangang masih menjatuhkan kerajaan perak dulu pun dapat 2.2BILLION. menariknya kalau menolong umno haramjadah. mungkin mahkamah dah jadi sarkis bagi umno, boleh dicemetikan. hebatnya malaysia. parlimen pun tak boleh nak mencela hakim walaupun salah sebab tu case jenayah semakin banyak dan membusuk sebab adanya hakim hakim bangang yang lahir bersama umno. umno boleh buat apa saja sebab hakim ada dipihak mereka. mudah dan menyenangkan. buatlah apa saja. ada yang akan menolong mereka.

Ulasan