ELMANHAJI SAMA BANGANG DENGAN KARPAL SINGH

ingatkan dalam dunia yang penuh dengan ledakan maklumat dan kemajuan teknology ada lagi manusia islam yang lebih bangang dari karpal singh. tulisan yang bodoh boleh di baca dalam freemalaysiatoday, menggunakan nama samaran ELMANHAJI. sama macam karpal singah@bai tua yang semakin kuat menentang islam dan ditambah dengan pelajar yang sama pendirian dengan oneG@kepala lutut yang mempertikaikan bagaimana hukum hudud hanya dijalankan kepada orang islam saja. dan ianya bercangah dengan pelembagaan negara malaysia. kalau bai tua marah kat hukum hudud dan langkah mayat dia kalau sesiapa berani melaksanakan hukum hudud rupanya pelajar dalam bidang islam pun sama juga menentang hukum hudud.

islam sepatutnya bersama orang islam lain, apa nak dikisahkan kenapa hukum islam dijalankan kepada orang islam saja, kenapa nak paksa orang bukan agama islam nak guna pakai hukum islam, kalau difikirkan lojik dan ikut kebodohan mamat manji tu semua warganegara malaysia hendaklah dihukum menggunakan hukuman islam. tidak ada beza islam ke tidak. orang islam sendiri pun tak nak hukum islam tapi mengaku islam pelik dunia, kalau ugama lain ada hukuman seperti hukuman kerusi letrik yang lebih kejam tapi diakui diseluruh dunia tanpa apa apa bantahan sebab apa sebab orang kafir buat semua elok dipandang mata. mengapa hukum islam tak boleh dilaksanakan sebab sudah lama umno menentang dan umat islam malaysia sendiri menentang tapi melalui hujahan yang bangang seperti biasa.

ulamamak kepala lutut sudah lama menentang hukum islam yang akan dibentang oleh kerajaan islam tapi menggunakan pelbagai lojik akal, ada video secara terang alkepala lutut menentang hukum islam dan jika ditanya dia akan menjawab ana tak menentang cuma rasa ada banyak benda lagi perlu diperjelaskan. hukum belum diluluskan tapi dah tanya macam macam, takut sangat nampaknya, jenis pergi sekolah mengorat bukan jenis nak cari ilmu islam, pengikut yang siang malam duk hina isteri nabi pun tak berani nak tegur, pengikut siang malam anggap ulama tu jenis menghafal, diri sendiri doa qunut pun gagap nak habiskan. orang orang begini ke nak sokong hukum islam dilaksanakan jauhlah wahai dunia.

bising betul macam bai tua yang semakin nyanyuk, bai tua menentang sampai ke sudah tu yang hebatnya dia, kalau ditanya bai tua, kalau hukum kitab agama sikh nak dijalankan dimalaysia apakah dia akan menentang jugak, apa jawapan bai tua ni? yang pasti bai tua adalah orang paling kedepan nak laksanakan hukum sikh dimalaysia. bodohnya penganut agama islam yang terlampau rasa dirinya pandai sangat, lebih islam dari orang lain. hukum islam belum dilaksanakan tapi suara anjing menyalak kepada hukum sendiri dah kedengaran. tolonglah jangan jadi bangang sangat mempertikaikan apa yang orang islam nak buat, kalau orang islam sendiri sebegitu bangang macam elmanhaji ni aku sendiri tak tahu berapa ramai lagi penganut islam yang bangang diluar sana tu, pertikaikan apa saja demi nafsu jahat.

Ulasan