siapa yg mahu pemimpin pas masuk umno

berita yang berulang ulang bukan datang dari blog umno tapi datang dari blog blog yang dikatakan tidak mesra umno. siapakah dalang disebalik ini semua. isu pemimpin pas masuk umno diulang setiap hari, pelbagai gambar akan dimuat naik setiap hari selepas berjaya menjatuhkan yang mana yang tidak sebulu dengan mereka.

kumpulan ularmamak ularmamak kepala lutut yang dikatakan mencari makan sedang berusaha keras menyingkirkan mana mana pemimpin pas yang tidak mengikur kepala bangang mereka. networking mereka mula menjalankan jarum jarum jahat untuk menghasut siapa saja untuk memastikan pemimpin pas menjadi satu bebanan kepada parti. blog bangang umno hanya menyampaikan apa yang diberikan. dan berita itu datang dari satu arah saja. bila dibuat kajian semua tertumpu kepada satu arah.

kumpulan haram ini tidak berjaya lagi untuk memastikan pas mengikut telunjuk bodoh mereka. selepas kecoh dengan kemasukan tok guru haron din ke dalam umno, gambar terbaru diuploadkan. kononnya berita dari umno tak boleh pakai tapi dibelakang mereka yang membekalkan peluru peluru kepada umno. seorang dipanggil untuk hadir dalam mesyurat pas untuk diberikan taklimat kononnya. tapi bukan taklimat tetapi rahsia pas yang diberikan.

jika haron din masuk umno ada orang dalam pas akan sponsor 7 ekoq lembu untuk dikorbankan. kuatnya salakan mereka sampaikan ada yang mampu sponsor 7 ekoq lembu walaupun nak derma seposen pun berkira gila babi. aku ingat dah lama ularmamak kepala lutut yang sangat sibuk mengumpulkan harta kekayaan sekarang ruapanya kenyang dah tak bergerak rupanya semakin aktif mencari membocorkan rahsia pas. diikuti budak hitam dari penang yang semakin tidak sedar diri. dulu aku kutuk sikit pasal dia beribu datang menyerang membela budak penang yang jahat.

untuk pemimpin pas sedarlah bahawa yang dikiri kanan tu bukan sokong tapi penyendal reput yang sudah tak laku. buat apa nak simpan. tapi masih dijadikan kawan. sebab apa tak menang sebab dikiri kanan adalah penyamun tarbus. minum teh o secawan pun dah dikir

Ulasan

  1. nsib baik la ameno tu bodo. kalu tak letih la nak ulas berita

    BalasPadam
  2. bro! nanti Lu tgh syok tepek bendera pas terserempak pulak dgn mamat juai tong gas, pak lebai akan kata Lu nk join pkr la plak...hahaha

    BalasPadam
  3. jgn korang tak tau plak. sbenarnya ramai pnyokong 1mesia nih: usain bolt, obama, pmenang pingat mas olimpik, sukan sea, pele ..... ramai lagi. semua pakat2 nak masuk ameno tu hahahahahahaha. tak caya???? tanya sama mat sayuti.
    tu blum sembang bab bdoa dlm khutbah jumaat lg. suruh mngaji lari, lepas tu ckp pandai lebih dr tok guru

    BalasPadam

Catat Ulasan