Najib nomics

apakah dia najib nomics ni, sekadar gelaran bangang yang diberikan oleh pengampu dan pembodek pembodek yang ada disekeliling tok jib yang semakin bangang. tok jib pm yang dikatakan berjaya merubah sosial dan ekonomi malaysia digelar najib nomic oleh ketua setiausaha kewangan. apakah gelaran ini sekadar untuk membodek najib untuk dijadikan diri sebagai calon pru ini atau mencari kelainan.

perubahan dan kejayaan besar yang dilakukan oleh najib tidak lebih dari sekadar retorik. ekonomi malaysia semakin teruk dan merudum, jumlah kebocoran dari pendapatan adalah sebenarnya nomic itu bukan perubahan dan kejayaan besar. sosial malaysia semakin jahanam ditangan najib, itulah realiti perubahan dan kejayaan besar najib.

bini najib lebih dari nomic lagi atau lebih nomad dari bini pm terdahulu. kebodohan dan kebangangan bini najib lebih hebat dari bini bini pm terdahulu. kegilaaan bini najib lebih gila dari bini bini pm yang terdahulu. mengawal keseluruhan najibnomic adalah contoh terbaik dari konsep najibnomic. sepanjang penggal pemerintahan najib tiada apa apa perubahan dan kejayaan besar yang berlaku.

jumlah hutang negara semakin meningkat, meningkatkan jumlah rakyat malaysia yang semakin muflis, ekonomi malaysia berkembang di mana sebenarnya, rakyat semakin terhimpit dengan kenaikan harga barang, kemiskinan rakyat malaysia semakin meninggi. jurang kemiskinan semakin melebar dengan najibnomics, jumlah penggangguran rakyat malaysia semakin nyata. siswazah mengganggur semakin ramai, ramai lulusan cikgu mengganggur bertahun belum mendapat kerja. inilah contoh terbaik najibnomics.

ksu bercakap diatas dasar realiti atau masih bermimpi di atas katil di putrajaya atau dipullman. ksu ini tinggal dalam gua mana sehingga mengeluarkan kenyataan yang bengong sampaikan semua yang diucapkan tidak ada langsung dalam realiti. ekonomi malaysia dah hampir bangkrap. sosial malaysia dah hampir setaraf dengan negara ketiga. jenayah menjadi jadi dan semakin teruk. KSU kewangan hidup dizaman batu gamak. zaman ledakan ais.

Ulasan