road to Putrajaya

esok akan berlangsung perhimpunan terbesar yang dianjurkn oleh pembangkang, kali pertama polis memberikan kerjasama atau ada udang disebalik mee goreng. kapasiti stadium bukan bermakna tidak boleh melebihi apa yang ditetapkan cuma mengambil semangat nama dia stadium merdeka. semoga rakyat malaysia akan merdeka tahun ini dari regim umno kambing hapak.

ada blogger bengong nak bukti bahawa taliban rhusila hadir dengan bukti bergambar, nak hadir pun kena ada bukti, betapa tolol dan tongong blogger yang berasa setaraf dengan setan, beribu demo yang dianjurkan oleh pas sebelum wujud reformasi bukti bahawa pas adalah pengajur kepada demo ini, sebelum hishamudin rais balik dari tempat persembunyian, sebelum wujud blogger bangang pun pas telah berdemo lama dulu.

jangan berasa  hebat sangat hadir di dalam bersih 1 2 3 atau himpunan yang lain, ini kaedah dah lama yang diperjuangkan oleh pas,  yang berasa lagi hebat adalah bertempur dengan polis makan kedarah asap tu pun dirasakan hebat sangat dah, dapat ambik gambar lagi hebat, tak ada gambar tak ada bukti bahawa yang hadir, yang melindungi kawan tanpa gambar tak hebat sebab nak lariskn blog, ambik picture dari jarak 4km pun dimuatkan.

selain himpunan ini ada lagi yang terbesar yang perlu dilalui oleh pembangkang, apakah himpunan ni akan melemahkan umno, jangan ingat umno dah tidur lena dengan tanpa berbuat apa apa. sejarah lama perlu dibaca, road to putrajaya masih lagi berliku, belum tentu, walaupun yang turun dengan jumlah yang ramai belum tentu menjamin kemenangan pakatan pembangkang. terlebih confident akan membawa impact yang lebih hebat.

umno masih mempunyai masa untuk menggunakan segala benda yang mereka ada, bukan semudah itu umno akan menyerah kalah, apa yang perlu difikirkan apa yang akan dilakukan oleh umno disaat akhir, apakah strategi yang mereka rancang, apakah planning yang akan mereka buat, umno yang pasti tidak akan menyerah dengan mudah walaupun pembangkang kata umno nazak. apakah umno menghantar banyak kuda troy ke dalam pakatan pembangkang, yang mana akan terjadi pusingan U sebagaimana PERAK. jangan lupa.

Ulasan

  1. kau sememangnya seorang yg bermasalah

    BalasPadam
  2. ag yang bangang tak mampus lagi rupanya wakakaa

    BalasPadam

Catat Ulasan