rahin kenyang gila

rahim exco mb mat said nampaknya kekenyangan dengan menibai projek 226 juta dengan membina jalanraya sejauh 7.6km. jalan raya dari banggul tuan muda ke gemuroh. jalan raya yang dikatakan akan mengurangkan kesesakan jalan di bandar kuala terengganu bila tiba musim perayaan dan musim cuti sekolah.

ketua pemuda umno negeri terengganu dianugerahkan projek ini,  dengan bantuan rahim said adun teluk pasu berjaya melangkau segala prosidur untuk meluluskan projek ini, projek mahal ini akan memastikan terengganu akan mempunyai deretan jalan raya yang tak berapa nak berguna untuk mengurangkan kesesakan jalanraya.

akibat kekeyangan yang melampau, rahin exco terengganu berjaya mengurangkan kepeningan kerana report sprm yang dibuat dengan menonton maharaja lawak yang mengadakan road tour di stadium tertutup. kedatangan rahin sebagai tetamu kehormat dan juga sebagai raja lawak umno yang baru dan juuga ia berjaya membawa beribu anak muda terengganu untuk hadir dalam program ini.

setelah gagal membawa perubahan dalam sambutan tahun baru didataran syah bandar, umno berjaya juga menyesatkan anak muda dengan kedatangan maharaja lawak ke terengganu. suasana yang hebat sambutan sampai melalaikan kesemua. yang penting berhibur secara melampau dengan gaya umno haramjadah.

Ulasan