PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

artikel berasap - memories

Written By FZT on 21 November, 2012 | 1:26 PTG

sepanjang muktamar aku tertarik dengan ucapan dari taiping, bekas sb dan menjadi ahli pas dan menjadi perwakilan sekarang. kerja kerja jahat dia selama dia menjadi special branch diingati dan dilipat dalam kenangan. permintaan dan permohonan maaf dari hati dia untuk ahli pas seluruh negara dibuat dalam muktamar. tapi apakah benar orang cakap kalau polis ia akan polis selamanya. cuma boleh bertukar dari polis jahat kepada polis baik.

perkataan dari bekas sb ini nampaknya merujuk kepada kejatuhan kerajaan pas diterengganu. bukti ini selalu disangkal oleh makhluk bangang. kebodohan melampau. apa lagi bukti yang nak di sertakan bahawa kejatuhan kerajaan pas terengganu bukan sebab tak boleh mentadbir tapi kesan penipuan.

bila kesan penipuan itu mula menjalar ke negeri negeri lain, barulah ada akal sikit makhluk bangang tapi tetap menafikan bahawa itulah fakta yang diperjuangkan. pandai pulak sebuat pengundi hantu. kalau kerajaan pakatan rakyat jatuh bagi aku bukan pasal pengundi hantu tapi pasal kebodohan pemimpin terlalu ikut cakap blogger bangang sampai ke mampus tak akan cerdik cerdik.

demo bersih ramai sertai untuk menuntut pru yang adil dalam masa yang sama menafikan kejatuhan kerajaan pas terengganu sebab ketidakbersihan  daftar pemilih. sekarang dah mula rasa kesan haba kepanasan. kalau kalah bukan sebab pengundi hantu tapi sebab bodoh dalam memerintah. hahhah itulah topik idea yang best akan ditulis sampai pru ke 14 hahhaha ..

penyokong dan blogger bangang sila menebalkan telinga untuk meneruksn penulisan jika kerajaan pakatan rakyat gagal bertahan di selangor perak penang hahaha .. sebab ramai sangat yang merasakan diri mereka hebat. mengkritik membuta tuli walaupun jauh dipengkalan hulu cakap macam duduk diparlimen marang. budak tolol dan bangang dari perak yang mencari rezeki di kertih pun tak ada siapa nak lindung lagi jika menulis benda bodoh. tapi penyokong mereka tetap akan sokong sampai mampus.

1 comments:

azmie berkata...

statement ni pun best gak "kena kerja kuat..kalau (nak) memimpin, dapat kemenangan melalui pimpinan jentera kita, bukan belas ikhsan Pakatan Rakyat..pru dulu dpt nombot corot" patut la pak2 lebai ni susah sgt nak senyum. nak demo diorang jd khadam, wat ceramah pun diorang khadam, nak kempen pilihanraya diorang jd khadam angkat bendera pasang banner, pasti wat konvo 10 kali jd khadam takdak elaun. yg pecah kepala kena hempuk diorang jgk. last2 kena suruh kerja kuat. slama ni tak keja rupanye, asyik harap kesian org lain. br aku tau

Catat Ulasan