artikel berasap - melayu

Written By FZT on 14 November, 2012 | 6:37 PTG

kononnya sekarang ramai sangat melayu hebat, melayu tolol dan melayu bangang, species bongok yang tak tau dia dilahirkan sebagai orang melayu, siang malam duk kutuk melayu, diri sendiri hidung tetap kemek, mentankedarah pun masih macam melayu tapi siang malam duk kutuk melayu kononnya tak maju tak hebat kalu berbangsa melayu.

kalau penyokong pas selangor memang terang tak suka terus dengan bangsa melayu, patutlah ic pun tak disebut dah melayu sebab orang melayu sendiri dah geli dengan bangsa dia. aku tengok tak ada bangsa yang menolak bangsa dia sendiri selain bangsa melayu.

tahap penolakan kepada bangsa melayu sampai melampau lampau, sampai semua yang datang dari melayu tu tak hebat, tapi masih pakai lagi BIN kenapa tak pakai aje, anak lelaki ke anak pompuan ke atau nak hebat bubuh je bangsa UNKNOWN bukan ke senang. betapa celakanya perangai bangsa melayu yang bodoh dan bangang.

malu mengaku menjadi melayu, diri sendiri dah dilahirkan melayu tapi tak boleh nak menerima bangsa sendiri. kononnya hebat sangatlah kalau mengaku bukan melayu, patutlah bangsa lain boleh memdajalkan dan membodohkan bangsa melayu sebab ada melayu yang malu nak mengaku bangsa melayu.

boleh aje nak dajalkan bangsa melayu jangan dajalkan bangsa lain, kena berhikmah, kena berlemah lembut, lembu pun tak bodoh macam mereka ni semua. lembu pun mengaku mereka keturunan lembu bukan macam mereka. tolol dan bangang sangat. tak boleh memperjuangkan bangsa melayu, kasihan dengan perangai lembu mereka.

3 comments:

aljo berkata...

Kesian pun ada aku tengok puak2 kau ni...

Dalam ceramah haji hadi menyatakan hanya puak2 yahudi yang mengagung2kan bangsa mereka sehingga nak menganut agama mereka kena masuk yahudi dulu. Tak ada beza dengan melayu macam kau dan dipraktikkan oleh umno. Nak jadi Islam kena jadi melayu dulu.

Di sini ada 2 kemungkinan samada haji hadi tipu kau atau haji hadi tipu aku. Cakap lain buat lain.

Jangan jadi puak taliban yang dapat kuasa sekejap lepas tu kena penggal.

Tolonglah.... kalau nak jadi melayu pun jangan lah jadi super bangang. Cukuplah hasan ali, nasharudin, papagomo, rbf je yang bangang. Nak lagi bangang jangan jadi parpukari dari keling masuk melayu semata2 nak digelar Islam.

Islam itu mudah... Islam itu indah... tapi jangan jadikan Islam itu sukar dan tidak dilihat indah

FZT berkata...

betapa tolol bangsa melayu sepertyi aljo, bangsa melayu yg cakap bangsa melayu dikelab malam, bukan pasal mengagungkan bangsa tapi kena mengaku bahawa dilahirkan bangsa melayu, tolol dan bangang aljo ni, tak boleh nak bezakan bangsa sendiri dan malu mengaku bangsa melayu, lainlah aljo ni jenis makan babi kot wakakaka ..

dah ditakdirkan lahir sebagai melayu super bangang adalah seperti aljo yang cakap bahasa melayu tapi malu nak mengaku bangsa melayu kononnya tak hebat,

islam tu mudah tapi bukan mudah, kalau tak faham tak payah nak cakap banyak. islam memang mudah tapi bukan dipermudahkan, penganut seperti aljo macam lembu boleh diperlekehkan oleh karpal singh, siap diludah pun sokong lagi.

taliban berkuasa sebab mula mula nak islam tapi lama dipunah oleh manusia seperti aljo yang bersifat talam bermuka muka, muka je macam islam tapi dalam tak ada sikit perasaan islam yakin dan percaya, tapi jadi lembu akhir diheret kemana mana dengan mudah sebab apa tiada pendirian.

lebai berkata...

Apa macam dengar khabar sahabat sebangsa melayu Islam FZT akan bersama dalam PAU 2012. Aljo hanya merupakan seorang Islam tetapi berbangsa melayu dan amat berbeza dengan FZT yang berbangsa Melayu Islam. Islam mereka tidak mudah, islam mereka amat ketat hidup mereka sentiasa meletakkan melayu islam lebih utama dari segalanya. Gerun mendengar macam ucapan firaun dan aerol sharon lagaknya.

Catat Ulasan