PENGUMUMAN

PENGUMUMAN

artikel berasap - konsep ulama

Written By FZT on 20 November, 2012 | 10:09 PTG

kepimpinan ulama, aku ada tertengok video bodoh dan bangang, ruapanya ada moderator yang syok sendiri, nak berhujah boleh cakap bla bla bla macam tu. sebab tu duk hina ulama siang malam, rupanya fahaman dia dah tak boleh nak diubah.

siapakah yang pakai gelaran ulama? adalah master gitar pakai gelaran ulama? apakah pelajar lulusan buat tshirt. pelajar jurusan piano? tentulah pelajar yang mengambil jurusan ugama islam, bukan ugama lain, hanya islam yang pakai gelaran ulama.

patutlah bodoh moderator ni, dia sendiri tak faham bahawa ulama hanyalah orang islam yang pakai bukan agama lain. apakah agama nasrani pakai gelaran ulama. apakah agama bahai yang pakai gelaran ulama? apakah agama kristian pakai gelaran ulama?

panggil panel lepas tu belasah, belum sempat bagi penjelasan dah dibelasah dipotong cakap demi berhujah kononnya cara sihat, kalau berhujah cara ini patutlah dia menang aje, nak cakap dia potong sebab tak payah dengar orang lain berhujah, potong aje bila rasa tak sesuai dengan otak dia. kalau tengok ehwal islam pun tak macam ini, ini bukan majlis ilmiah, majlis memperkembangkang otak lembap dan beku dan pertahankan apa yang salah.

kasihan panel diperbodohkan oleh moderator yang sudah kenal pasti terkenal dengan sikap bangangnya. dia saja yang betul tak ada yang betul selain dia. fahaman dia yng sesat dan akan terus menyesatkan orang lain. dan panel yang dijemput selalunya digunakan untuk membenarkan cakap dia. sebab belum sempat panel berhujah, moderator bangang akan mencelah dan memberi pendapat bodohnya sebagaimana biasa. dalam apa jua dialog pun itu saja modal dia. tapi ramai penyokong dia termasuk yang dah expired pun tak tahu nak fikir.

0 comments:

Catat Ulasan