connection setan

nampaknya apa yang disangka oleh beberapa blog bahawa ada connection yang amat akrab dalam usaha untuk menjahanamkan pas dari mukabumi ini. hari ini menerusi laman web perisikrakyat tulangbesi dengan idea barunya menuduh laman web tranungkite menjadi laman web berkumpul blogger pondan dan menyindir kepada blogger yang memakai nama samaran seperti batuapi dan alizaidan sebagai contoh. sekaligus memasukkan kritikan kepada ulamak. kononnya laman web ini menghalalkan bohong dan menipu. batuapi2 samajuga songkok putih dah menjawabnya laman web dia tapi aku nak menjawab dari segi lain yang aku nampak. mungkin batuapi2 dah nampak cuma dia menjawab lain dari aku menjawab.



bagi aku tulangbesi sengaja melancarkan serangan ini untuk mengalihkan serangan yang dibuat oleh blog blog picisan kepada kik, kik kan teman satu selimut dengan tulangbesi. oleh kerana kik dah makin tersempit dengan serangan ini kerana banyak dah pembohongan kik dah dibongkar dan hari ini nampaknya macc menyiasat kik dari segi lain pula, iaitu tentang penyelewangan yang dilakukan oleh kik dalam syarikat yang amat terkenal sekarang GMC. sampaikan gaji pun tak bayar, hampeh pengurusan mcmani. nak jadi perang saraf macamana kalau tak sampai 3 tahun dah terlungkup ni bukan perang saraf nama ni dinamakan penyakit saraf.



oleh kerana kik telah disiasat oleh macc maka tulangbesi terpaksa menggunakan blog perisikrakyat untuk menyerang tranungkite sepertimana dilakukan oleh herman, yang menjadi persoalan kenapa laman ombakfitnah tidak digunakan untuk menyebarkan serangan ini, apakah tulangbesi dah tersampuk hantu lombok yang gemar melarikan anak dara orang malaysia untuk dikahwini di lombok dan dijadikan hamba abdi disana. perangai tulangbesi dah semakin serupa dengan mat mat lombok, suka melarikan diri apabila diserang dan mat lombok pulak agar dijadikan hero bila berjaya membawa kembali gadis gadis dari malaysia ke lombok untuk dibuntingkan. mat lombok bijak dalam melakukan strategi ini, menghantar kembali genetik lombok ke malaysia selepas dipaksa menjadi hamba abdi di lombok. dan tulangbesi mengambil sikap ini menodai laman web rakan selimut kik iaitu lamansawng perisikrakyat



oleh itu orang ramai akan marah kepada laman web perisikrakyat dan ombakfitnah masih lagi beroperasi dengan baik untuk mengutip sedekah jariah dari insan insan yang tidak menyendari mereka ditipu oleh tulangbesi. perisikrakyat akan bertukar menjadi laman web perisikbarua kerana menjadi tempat lambakan entry sampah dari lombok. serangan akan berantai dari semasa ke semasa dalam usaha untuk memecah belahkan serangan yang diterima oleh kik. kik makin lemas sekarang dan mahu tidak mahu tulangbesi bersama perisikambing akan berusaha mempertahankan kik dari terus lemas bersama rm4juta. atau pun mereka ini juga pernah mendapat habuan dari jumlah 4 juta ini. kalau tak nafi memang betullah mereka ini makan juga duit itu (itu kata kata perisikrakyat)

Ulasan

  1. yg nampak macam pondan kan poji tu
    rambut mayang mengurai macam awekk wooo

    tapi raman tulang ni lagi pondan rupanya
    brani cakap dari jauh je
    kalau berani balik malaysia la
    kita lawan depan2

    BalasPadam

Catat Ulasan